אא

שינויים בנסיעות 'ימבטבע' למצרים

בצל הארועים החברה מדווחת כי קבוצה של כ-30 מטיילים, שנמצאת בקהיר, החליטה להמשיך בטיול כמתוכנן וטיול שאמור לצאת מחר [יום א'] בוטל לבקשת חברי הקבוצה. משרד החוץ ממליץ להימנע מנסיעות בלתי חיוניות למצרים.

Shutterstock Shutterstock
חברת 'ימבטבע' דיווחה הערב כי קבוצה של כ-30 סטודנטים, בראשותו של המזרחן-פרופ' עמוס אבידוב, שנמצאת בקהיר החליטה להמשיך בטיול כמתוכנן.

בנוסף הודיעה החברה כי טיול פרטי שהיה אמור לצאת מחר למצרים, נדחה לבקשת חברי הקבוצה ולגבי טיול מאורגן, שאמור לצאת למצרים ביום שלישי, תתקבל החלטה מחר.

משרד החוץ פרסם אתמול אזהרת נסיעה, לפיה מומלץ להימנע מנסיעות בלתי חיוניות למצרים וישראלים השוהים במצרים מתבקשים לעקוב אחר ההתפתחויות, למלא אחר הוראות השלטונות המקומיים, ולהימנע משהות במקומות פתוחים.

המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע באיום קונקרטי בסיסי למצרים עם המלצה להמנע מביקור. עם זאת לגבי חצי האי סיני קיים איום קונקרטי גבוה מאוד, כבר מנובמבר 2010, עם המלצה לכל הישראלים השוהים בסיני לעזוב את המקום לאלתר ולשוב ארצה. כמו כן משפחות הישראלים השוהים בסיני מתבקשות ליצור עמם קשר ולעדכנם באזהרת מסע זו.

לגבי אזהרה זו מפרט הלוט"ר כי "ממידע עדכני ומהימן הנמצא בידי כוחות הבטחון עולה כי חוליה של ארגון "צבא האסלאם", ארגון המזוהה עם ארגוני הג'האד העולמי, שוהה בימים אלה בסיני ובכוונתה לבצע פיגוע חטיפה של ישראלי/ם השוהה/ים בסיני. בהקשר לכוונות הפיגוע, פגע צה"ל בשבוע שעבר בפעיל "צבא האסלאם" ברצועת עזה בשם מחמד נמנם שהיה מעורב בגלגול הפיגוע."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: