אא

עמותת תיירות גוש עציון תשיק מסלול חדש של טיולי יקבים

העמותה תשיק את המסלול במסגרת יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011 ותחשוף את האומגה הארוכה בישראל ואת התגליות החדשות בגן הלאומי ההרודיון .

Shutterstock Shutterstock
עמותת תיירות גוש עציון תשיק מסלול חדש של טיולי יקבים ותחשוף את האומגה הארוכה בישראל, במסגרת יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011, שייערך ב - 8-9 בפברואר בגני התערוכה, בהשתתפות כ - 300 מציגים מלמעלה מ - 35 מדינות .

אוריה דסברג, מנהלת עמותת תיירות גוש עציון מסרה כי: "בשנה האחרונה נרשמה עלייה חדה בביקורים בגוש עציון ובבילויים באטרקציות שמציע המקום . עמותת התיירות תציג לראשונה בכנס IMTM את מסלול היקבים החדש שלנו שייחודו בגיוון שמוצע למבקרים. במסלול 6 אתרים: מרכז מבקרים גדול ביקב גוש עציון, יקב ביתי, יקב אורגני, יקב גלריה, ליקרים ומבשלת בירה . בנוסף נחשוף את משחק הניווט המדליק שעומד לרשות המבקרים במרחב, את האומגה הארוכה בארץ - 400 מטר בגובה של 150 מטר מעל ואדי יפיפה וכמובן נציג את אתרי המורשת והגן הלאומי הורדיון עם התגליות האחרונות" .

יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011 עומד להיות השנה הגדול ביותר מאז שהחל לפעול, לפני 17 שנה . מעל 300 מציגים מלמעלה מ - 35 מדינות ישתתפו ביריד שיתקיים בתאריכים 8-9 בפברואר בביתן מס' 1 במרכז הירידים שבגני התערוכה בתל-אביב .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: