אא

זינוק בביקוש לעובדים בענפי התיירות והמסעדנות

מדד הביקוש ב - AllJobs מראה: עליות מרשימות של 56% בדרישה לעובדים בתחום התיירות והמלונאות ושל 39% בתחום המסעדנות בדצמבר וינואר בהשוואה לשנה שעברה .

Shutterstock Shutterstock
התעוררות ענפי התיירות והמסעדנות בארץ מראים את אותותיהם בחודשיים האחרונים גם בביקושי העובדים . על פי AllJobs נרשמה בתחום התיירות והמלונאות עלייה מצטברת בחודשיים האחרונים של 56% ובתחום המסעדנות עלייה מצטברת של 39% בדצמבר וינואר בהשוואה לשנה שעברה .

בחודש ינואר הביקוש לעובדים בתחום התיירות והמלונאות עלה ב - 26% , בהשוואה לחודש דצמבר, אז היו 685 משרות . בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד מדובר בעלייה של 91% .
בחודש דצמבר הביקוש לעובדים בתחום התיירות והמלונאות עלה ב - 29% , בהשוואה לחודש אוקטובר אז היו 530 משרות . בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד מדובר בעלייה של 63% .

בתחום המסעדנות הביקוש לעובדים עלה בחודש ינואר ב - 26% , בהשוואה לחודש דצמבר אז היו 2304 משרות . בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד מדובר בעלייה של 30% .
הביקוש לעובדים עלה בחודש דצמבר ב - 13% בהשוואה לחודש אוקטובר, אז היו 2047 משרות .

דנית ניצן מנהלת המחקר ב- AllJobs מסבירה:
"שנת 2010 הייתה שנת שיא בתיירות הנכנסת בישראל וכך גם הציפייה להמשך המגמה בשנת 2011 ואיתה עלייה מתמשכת בביקוש לעובדים בתחום . הזינוק בתחום מוכיח בפועל כי ענף התיירות יכול לספק עבודה רבה, במהלך השנה הקרובה עתידים להיפתח מספר לא מבוטל של מלונות גדולים אשר כבר נערכים בגיוסים מאסיביים .

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל העבודות בתיירות קשורות לבתי מלון ולשדות תעופה, ולא כל העובדים בתחום הם דיילים או פקידי קבלה . יש מגוון גדול של עבודות בענף התיירות, ורבות מהן קשורות בקשר עם תיירים, בשימוש במערכות מחשב ייעודיות ובתרגול שפות נוספות . ביניהן תפקידי ניהול, ארגון אירועים וכנסים, תכנון כלכלי של חבילות נופש, תפעול ועוד . יש גם משרות במשמרות , ויש משרות רחוק מהבית . למי שרוצה להשתלב בתעשייה הזו, זה הזמן, רגע לפני תקופת העומס .
היציבות הכלכלית נותנת גם את הדחיפה הגבוהה בביקוש גם בקרב ענף המסעדנות, יותר ויותר רשתות ומסעדות יוקרה נפתחות לאחרונה ותוכניות פתיחה של מקומות רבים שהיו בהקפאה תקופה ארוכה יוצאות כעת לפועל" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: