אא

ישרוטל שינתה את שם מותג מלונות היוקרה שלה - Isrotel Exclusive Collection

החברת הודיעה היום כי החליטה להעניק למותג מלונות היוקרה, שלה אותו היא משיקה בימים אלו, את השם Isrotel Exclusive Collection'', ולא כפי שתכננה בתחילה.

Shutterstock Shutterstock


חברת ישרוטל הודיעה היום כי החליטה להעניק למותג מלונות היוקרה, שלה אותו היא משיקה בימים אלו, את השם Isrotel Exclusive Collection'', ולא כפי שתכננה בתחילה.

"כאשר הכרזנו על מיתוג מלונות היוקרה של ישרוטל – רויאל ביץ', אחוזת יערות הכרמל ומלון בראשית, שיפתח במצפה רמון בחודש אפריל - תחת השם Isrotel Luxury Collection, היינו מודעים לקיום מותג בתי המלון הבינלאומי The Luxury collection.
בו בעת היה ועדיין ברור לנו, שאין חפיפה בינו לבין שם המותג שלנו; באשר המילים Luxury Collection הינם צמד מילות תיאור למוצר יוקרתי והינן נחלת הכלל.
בנוסף, עם הוספת המילה Isrotel לפני צמד המילים, במקביל להורדת המילה The, יצרנו הבחנה ברורה למותג בתי המלון הבינלאומי שכלל אינו פועל בישראל.

"יחד עם זאת, בעקבות פנייה של חברת שרתון הבינלאומית בבקשה להימנע ממיתוג מלונות היוקרה שלנו תחת צירוף המילים Luxury Collection Isrotel- החלטנו, למרות הייעוץ המשפטי שקבלנו לפיו אין בעיה משפטית בשימוש בצמד המילים הנ"ל, להשקיע את משאבי ישרוטל בקידום בתי המלון שלנו ולא בדיונים משפטיים", מסר מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: