אא

קשרי תעופה תתחיל להפעיל טיסות לעיר באטומי שבצפון גאורגיה

הטיסות יופעלו החל מחודש יוני במתכונת של שתי טיסות שבועיות בחבילות של החל מ - 499 דולר. גם חברת אשת טורס משיקה טיסות ליעד החל מהקיץ הקרוב .

Shutterstock Shutterstock
יעד חדש לחברת קשרי תעופה - עיירת החוף באטומי שבצפון מעבר גאורגיה .
החברה תתחיל להפעיל החל מ - 5.6 שתי טיסות שבועיות לבאטומי שיצאו מת"א בימים ראשון וחמישי, באמצעות חברת התעופה אייר באטומי, במטוסי בואינג 737-300 חדשים בהם יש 148 מקומות .
הטיסה תמשך כשעתיים ורבע ותנחת בשדה התעופה המרוחק כ - 10 דקות ממרכז העיר . בכוונת קשרי תעופה להפעיל יעד זה עד סוף קיץ 2011 .

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: "כחלק מהרצון לספק לקהל לקוחותינו יעדים חדשים לקיץ הקרוב, שיהוו חלופה מרעננת ליעדי השמש הסטנדרטיים ולאור ביקוש שעלה בקרב הסוכנים, החלטנו להשיק טיסות ליעד זה" .

במהלך הקיץ בבאטומי יש מזג אוויר נוח של כ - 30 מעלות, מלונות בסטנדרט גבוהה, צביון ייחודי של תושבי המקום, נופים פסטורליים של חבל אדג'ורה, ומיקום על קו החוף של הים השחור .
האטרקציה המרכזית בעיר הקיט היא חופי הים הארוכים והטיילת הסמוכה אליהם שמלאה בבתי קפה ובמסעדות המגישים אוכל מקומי ואותנטי .

קשרי תעופה תשווק את היעד במסגרת של חבילת טיסה וחבילת נופש ל - 3 ו - 4 לילות . טיסות במחיר של החל מ - 399 דולר, ומחירי נופשונים החל מ - 499 דולר לחופשה בת 3 לילות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר .
החברה אף תציע בשיתוף עם "דרך החופש" טיולים מאורגנים ליעד למשך 7 לילות הכוללים סיורים בקווקז הנמוך, הקווקז הגבוה, חבל אדג'ורה, בגנים הבוטאניים הסמוכים לעיר, ביקור בעיר הבירה טיבילסי וכו' .

חברת אשת טורס גם מתעתדת להפעיל טיסות ליעד זה בקיץ הקרוב במתכונת של שתי טיסות שבועיות באמצעות חברת גאורגיה אייר . החברה עורכת ביום ראשון מסיבת עיתונאים יחד עם שגריר גאורגיה בישראל ואכטנג ג'אושווילי .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: