אא

גוליבר במבצע "טיסה בהפתעה"

גוליבר מציעה טיסה בהפתעה במחיר של 195 $ לאחת מערי אירופה: רומא, פריס, ברצלונה, אמסטרדם, ברלין או מדריד .

Shutterstock Shutterstock
לאור הצלחת מבצע טיסה בהפתעה בשנה שעברה, החליטה גם השנה חברת גוליבר לקיים מבצע דומה ללקוחותיה . הלקוח לא יודע לאיזה יעד הוא טס עד שהוא מגיע לשדה התעופה .
בשדה התעופה כאשר הלקוח מקבל את כרטיסי הטיסה ומגלה את היעד גוליבר, מציעה לו גם את כל שירותי הקרקע במחירים מאוד נמוכים .

השבוע יצאה לדרך ה"טיסה בהפתעה" הראשונה בשיתוף עם חברת ארקיע . הנוסעים המופתעים גילו בשדה כי הם טסים לסופ"ש בפריז . ביום חמישי הקרוב ה - 10 לפברואר תתקיים הטיסה השנייה עם חברת תעופה ישראלית, לאחת מערי אירופה . את הנוסעים קיבל בשדה התעופה אורי אלון, מנכ"ל גוליבר, יחד עם הסמנכ"לית יעל תמיר בטרקלין ארבל .

לדברי אורי אלון, מנכ"ל גוליבר: "הציבור הישראלי אוהב הפתעות וגימיקים, ואוהב שינויים וחידושים . מבחינת הלקוח זה לא משנה אם הוא יגיע לרומא, אמסטרדם, ברלין או פריז במחיר של 195 $, אנשים אוהבים להיות ספונטניים . אחרי הכול מדובר במחיר הכי נמוך שקיים בשוק ובתקופה של סיילים מטורפים, כך שמבחינת הלקוח זהו רווח נקי, אנו שמים דגש רב על חווית הלקוח, לא רק בהזמנת הטיסה אלא בכל מרכיבי הנסיעה של הלקוח", הוסיף אלון .

כמו כן, ניתן יהיה להזמין מלון בעת הזמנת הטיסה, ע"פ דרגת תיירות, כלומר לקוח שירצה מלון בדרגת תיירות של 3 כוכבים, יתאימו לו מלון כזה באותה עיר, במחירים אטרקטיביים גם כן . רק בשדה התעופה ייקבל הלקוח את הפרטים המדוייקים של ההזמנה שלו, וכמובן יגלה לאן הוא טס .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: