שר התיירות : "ביטול הוויזות צפוי להכפיל את כמות התיירים האוקראינים לישראל לכ - 200,000 עד סוף 2012"
הבוקר, המריא שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בראשות המשלחת המונה כ - 150 איש מראשי תעשיית התיירות, ענף התעופה ואנשי העסקים לאוקראינה לביקור של יומיים בקייב, לציון ביטול הוויזות בין ישראל לאוקראינה שנכנס לתוקפו הבוקר .
Shutterstock
הבוקר, המריא שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בראשות המשלחת המונה כ - 150 איש מראשי תעשיית התיירות, ענף התעופה ואנשי העסקים לאוקראינה לביקור של יומיים בקייב לציון ביטול הוויזות בין ישראל לאוקראינה שנכנס לתוקפו הבוקר . בין חברי המשלחת: ח"כ אלכס מילר, יו"ר אגודת הידידות ישראל-אוקראינה, שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני התיירות הנכנסת, עמי פדרמן, נשיא התאחדות בתי המלון, מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, סגני ראשי הערים ודמויות בולטות נוספות בתעשיית התיירות .
שר התיירות צפוי להיפגש בקייב עם ראש הממשלה, שרי החוץ והתיירות האוקראינים, לקיים מפגש בין נציגי תעשיית התיירות ישראלים-אוקראינים, לערוך אירוע גאלה, מסיבת העיתונאים ומפגשים עם נציגי התקשורת. ביטול הוויזות בין המדינות צפוי לתרום להגברת שיתוף הפעולה בין המדינות, לחיזוק תדמיתה של ישראל כמדינה אטרקטיבית לביקור, להגדלת הכנסות המדינה מתיירות ולגידול במספר המועסקים בתעשייה .
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב אמר כי: "משרד התיירות יפעל למנף את ביטול הוויזות עם אוקראינה בקמפיין שיווקי נרחב במדינה . ביטול הוויזות צפוי להכפיל את כמות התיירים האוקראינים לישראל לכ - 200,000 עד סוף 2012, להוריד את מחירי הטיסות בין המדינות בשל הגדלת התנועה ההדדית ולתרום תרומה מדינית חשובה בשיפור היחסים עם ידידת אמת של מדינת ישראל" .
המרחק הקצר בין המדינות, מזג האוויר האידיאלי של ישראל, אתרים ייחודים וגיוון במוצר התיירותי - נופש ופנאי לצד דת, היסטוריה ותרבות הופכים את ישראל יעד אטרקטיבי לקהלים שונים . כן, קיימת קהילה גדולה דוברת אוקראינית ורוסית, המעניקה לתייר שירות יעיל ואיכותי בשפתו ומעודדת את ביקורו בישראל . בעוד השהות הממוצעת לתייר בישראל הינה 8 לילות לביקור, התייר האוקראיני שוהה בארץ בממוצע 11 לילות, ונוטה להוציא את כספו על מתנות ומסעדות .
כיום, אוקראינה ניצבת במקום השמיני כמדינת מקור לתיירות לישראל ומשרד התיירות משקיע משאבים ופעולות רבות בכדי לקדם תיירות זו . תקציב השיווק באוקראינה לשנת 2011 גדול ב - 50% משנת 2010, ומיועד לפרסום בטלוויזיה, במגזינים, בעיתונאים, שלטי חוצות ובאינטרנט . בשבוע שעבר השיק משרד התיירות קמפיין פרסומי רחב היקף באוקראינה, הנועד ליידע את הקהל על ביטול הוויזות ולמצב את ישראל כיעד איכותי וייחודי . הקמפיין החדש, מצטרף אל פעולות שיווק נוספות של המשרד בהן, עריכת סמינרים לסיטונאי תיירות, מגעים עם סוכנים וחברות תעופה, השתתפות ביריד תיירות מקומי ועוד .
בנוסף, פועל המשרד להגדלת הפעילות התעופתית בין אוקראינה לישראל בכלל, והמחוזות בפרט בחודשים הקרובים . כיום, ישנן 27 טיסות ישירות מאוקראינה לישראל, מתוכן 22 בין קייב לישראל ו - 5 בין המחוזות לישראל . במהלך שנת 2010 הגיעו לישראל 90,501 תיירים מאוקראינה, גידול של כ - 23% לעומת שנת 2009, ללא ביטול הויזות . בשנת 2011, צפוי מספר התיירים מאוקראינה לעמוד על כ - 130,000, ולהגיע ל - 200 אלף תיירים בשנים הקרובות .
שר התיירות צפוי להיפגש בקייב עם ראש הממשלה, שרי החוץ והתיירות האוקראינים, לקיים מפגש בין נציגי תעשיית התיירות ישראלים-אוקראינים, לערוך אירוע גאלה, מסיבת העיתונאים ומפגשים עם נציגי התקשורת. ביטול הוויזות בין המדינות צפוי לתרום להגברת שיתוף הפעולה בין המדינות, לחיזוק תדמיתה של ישראל כמדינה אטרקטיבית לביקור, להגדלת הכנסות המדינה מתיירות ולגידול במספר המועסקים בתעשייה .
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב אמר כי: "משרד התיירות יפעל למנף את ביטול הוויזות עם אוקראינה בקמפיין שיווקי נרחב במדינה . ביטול הוויזות צפוי להכפיל את כמות התיירים האוקראינים לישראל לכ - 200,000 עד סוף 2012, להוריד את מחירי הטיסות בין המדינות בשל הגדלת התנועה ההדדית ולתרום תרומה מדינית חשובה בשיפור היחסים עם ידידת אמת של מדינת ישראל" .
המרחק הקצר בין המדינות, מזג האוויר האידיאלי של ישראל, אתרים ייחודים וגיוון במוצר התיירותי - נופש ופנאי לצד דת, היסטוריה ותרבות הופכים את ישראל יעד אטרקטיבי לקהלים שונים . כן, קיימת קהילה גדולה דוברת אוקראינית ורוסית, המעניקה לתייר שירות יעיל ואיכותי בשפתו ומעודדת את ביקורו בישראל . בעוד השהות הממוצעת לתייר בישראל הינה 8 לילות לביקור, התייר האוקראיני שוהה בארץ בממוצע 11 לילות, ונוטה להוציא את כספו על מתנות ומסעדות .
כיום, אוקראינה ניצבת במקום השמיני כמדינת מקור לתיירות לישראל ומשרד התיירות משקיע משאבים ופעולות רבות בכדי לקדם תיירות זו . תקציב השיווק באוקראינה לשנת 2011 גדול ב - 50% משנת 2010, ומיועד לפרסום בטלוויזיה, במגזינים, בעיתונאים, שלטי חוצות ובאינטרנט . בשבוע שעבר השיק משרד התיירות קמפיין פרסומי רחב היקף באוקראינה, הנועד ליידע את הקהל על ביטול הוויזות ולמצב את ישראל כיעד איכותי וייחודי . הקמפיין החדש, מצטרף אל פעולות שיווק נוספות של המשרד בהן, עריכת סמינרים לסיטונאי תיירות, מגעים עם סוכנים וחברות תעופה, השתתפות ביריד תיירות מקומי ועוד .
בנוסף, פועל המשרד להגדלת הפעילות התעופתית בין אוקראינה לישראל בכלל, והמחוזות בפרט בחודשים הקרובים . כיום, ישנן 27 טיסות ישירות מאוקראינה לישראל, מתוכן 22 בין קייב לישראל ו - 5 בין המחוזות לישראל . במהלך שנת 2010 הגיעו לישראל 90,501 תיירים מאוקראינה, גידול של כ - 23% לעומת שנת 2009, ללא ביטול הויזות . בשנת 2011, צפוי מספר התיירים מאוקראינה לעמוד על כ - 130,000, ולהגיע ל - 200 אלף תיירים בשנים הקרובות .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}