אא

קבוצת צוות 3 זכתה במכרז לאבטחת חברת SWISSPORT בישראל

היקף העסקה עם החברה, המעניקה שירותי מסוף מטען אווירי בנמל התעופה בן גוריון, עומד על 12.5 מיליון שקל לחמש שנים.

Shutterstock Shutterstock
קבוצת צוות 3 זכתה במכרז לאבטחת חברת SWISSPORT בישראל. היקף העסקה עומד על כ- 2.5 מליון ₪ לשנה, לתקופה של חמש שנים. הפרויקט ינוהל במסגרת חטיבת הפרויקטים האסטרטגיים של הקבוצה.

סוויספורט ישראל, המפעילה מסוף מטענים אווירי בנמל התעופה בן גוריון, נוסדה בשנת 2004 על שטח של 18 אלף מ"ר ומספקת שירותי ניטול ואחסנת מטענים, שירותי פריקה וטעינה של מטוסי מטען, שירותי ליווי למטענים מיוחדים ושירותי אדמיניסטרציה ודוקומנטציה לחברות תעופה. בין לקוחות החברה ניתן למנות את התעשייה האווירית, DHL, ברינקס, UPS, פליינג קרגו, גלובוס ישראל ועוד.

"כשהוגדרנו כחברת האבטחה בעלת אחוז הצמיחה הגבוה ביותר בארץ בשנים האחרונות לזה התכוונו", הסביר ניר גלבוע, מנכ"ל החברה והוסיף כי "אנחנו מברכים על חתימת ההסכם עם אחת החברות הגדולות ביותר בארץ לשירותי מטען ואנחנו רואים בהסכם הבעת אמון של חברות בינלאומיות בצוות 3".

קבוצת צוות 3 הנה קבוצה בבעלות פרטית, המספקת שירותים במגוון רחב של תחומים, כגון שמירה ואבטחה, מיגון ובקרה אלקטרוניים ושירותי ניקיון ואחזקה. החברה מעסיקה כ- 2,800 עובדים והיא מדורגת בין ארבע חברות האבטחה המובילות בשוק על ידי דן אנד ברדסטריט.

בשנים האחרונות נכנסה הקבוצה לשווקים בינלאומיים בתחום המיגון והאבטחה. מלבד ניהול מערכי האבטחה בישראל הקבוצה מפעילה מערכי אבטחה באירופה ומאבטחת אירועים שונים ברחבי EMEA, יזמה שיתופי פעולה עם חברת ברינקס העולמית, והקימה חברה אירופאית בשם Brinks-Team3, המאבטחת מתקנים גדולים, ביניהם מתקניה של חברת אינטל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: