אא

קורס השלמת תו תקן ייחודי למורי דרך במכון לנדר

הקורס יאפשר למורי הדרך להשתלב בצורה מיטבית במפגשים עם בתי הספר ובהדרכתם המקצועית. הקורס, שיפתח בתחילת חודש מרץ 2011, הנו בן 15 מפגשים ובסיומו יקבל החניך תעודת מורה טיולים ארצי של משרד החינוך.

Shutterstock Shutterstock
מורי דרך מהווים את השדרה המקצועית של משרד התיירות בתחום ההדרכה והכשרתם היא בעיקר לקבוצות תיירים וטיילים. אולם, בשנים האחרונות קיימת מגמה של שילוב מורי דרך גם בהדרכת טיולים של בתי ספר תיכוניים ויסודיים, מתוך רצון להעלות את רמת ההדרכה וההוראה של הצוות המקצועי בליווי התלמידים במסלולים השונים ברחבי הארץ.

בסיום טיול מרתק ברמת הגולן התבטא אחד המטיילים: 'למדנו, טיילנו אך החיבור של אדם, טבע ומורשת היה פרי רוחו ונשמתו של מורה הדרך שליווה אותנו. שילוב של ידע רחב ומגוון, גדוש בפרטים עדכניים ומותאמים לאוכלוסיה ולמקום ובעיקר אהבה בלתי רגילה לאדם ולטבע הותירו אותנו עם פה פעור ורצון להמשיך בסיור עד בלי די'.

מתוך הכרה בכך שבהדרכות של תלמידי בית הספר משפיעים מורי הדרך על דור העתיד, מטרה חשובה לא פחות מהדרכת תיירים המבקרים בישראל, פותח מכון לנדר קורס השלמת תו תקן ייחודי למורי דרך. הקורס יאפשר להם להשתלב בצורה מיטבית במפגשים עם בתי הספר ובהדרכתם המקצועית והפיכת הסיור לכלי חינוכי ממדרגה ראשונה.

26 מורי דרך כבר הבטיחו הצטרפותם לקורס, שיפתח בתחילת מרס 2011 בניהולו של חיליק אברג'יל, מורה דרך ותיק ומדריך בקורסים רבים של משרד התיירות ומשרד החינוך.

קורס ההשלמה הנו בן 15 מפגשים וכולל הרצאות וימי שטח. בסיומו מקבל החניך תעודת מורה טיולים ארצי של משרד החינוך וללא צורך בהתמחויות אזוריות נוספות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: