בקרוב על המסך : מדינת ישראל מגיעה ל"יורו ספורט"
משרד התיירות יעלה בחודש מארס קמפיין בינלאומי בערוץ "יורו ספורט" בעלות של 2.5 מיליון שקלים; היעד: פנייה לקהל אירופאי, ספורטיבי, ובעל אמצעים לתיור וטיול בעולם .
Shutterstock
משרד התיירות מרחיב את פעולות השיווק בעולם, וישראל מגיעה לערוץ הספורט העולמי: לראשונה, ייצא משרד התיירות, בחודש הבא, בקמפיין שיווקי - בינלאומי, בערוץ הספורט המוביל - "יורו ספורט", הזוכה לצפייה של למעלה מ - 72 מיליון איש ברחבי אירופה ו - 19 מיליון נוספים ברחבי בעולם, מדי יום .
הקמפיין, שעלותו כשני מיליון שקלים וחצי, יעלה בשני גלים, חודש וחצי כל אחד, הראשון בחודש מארס והשני בחודש ספטמבר, ויכלול כ - 340 פרסומות, כ - 3-4 ליום, באורך של שלושים שניות כל אחת . הפרסומות ישודרו בסמוך לאירועי ספורט מרכזיים שמסקר הערוץ, הזוכים לאחוזי צפייה גבוהים של קהל מגוון ממדינות רבות . בנוסף, יופיעו קישורים לקמפיין באתרי האינטרנט השונים שמפעיל הערוץ .
הקמפיין החדש פונה לקהל יעד מגוון, בגילאים שונים, בעיקרו באירופה, המתעניין בספורט, משקיע בתרבות פנאי ובעל אמצעים לתיור וטיול בעולם. יעד משרד התיירות הנו לעודד קהל זה לבקר בישראל, בדגש על מגוון פעילויות הנופש, פנאי והספורט, שישראל מציעה .
במסגרת הקמפיין יגיעו צוותי הערוץ בתקופה הקרובה לישראל, במטרה לסקר שני אירועי ספורט מרכזיים: הראשון, Tour D Israel שיתקיים בתאריכים 7-10 במארס, מרוץ אופני כביש, שיימשך 4 ימים, במהלכו יעברו הרוכבים יותר מ - 600 קילומטר, מהגליל ועד אילת . הערוץ יצטרף גם לסיקור מרתון ירושלים הראשון, אשר יתקיים ב - 25 במארס בו ירוצו המשתתפים במסלולים לאורכה ולרוחבה של העיר. סיקור אירועים אלו ישודר, מספר פעמים, ב - 59 מדינות, והוא יחשוף את התיירים הפוטנציאליים לנופי ואתרי ישראל .
הקמפיין החדש מצטרף למגוון פעולות השיווק המתוכננות לשנת 2011, ברחבי העולם, בהשקעה כוללת של 265 מיליון ש"ח, כהמשך ישיר לפעילות 2010, אשר הביאה לשיא במספר התיירים שביקרו בישראל - 3.45 מיליון . פעולות אלו כוללות יחסי ציבור, השתתפות בירידים, אירוח מעצבי דעת קהל בארץ, קיום סמינרים, קמפיינים ועוד .
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הצגת אתרי התיירות של ישראל בעולם, בפני קהל אירופאי התר אחרי יעדי נופש בהם ניתן לקבל חווית ספורט ופנאי, תאפשר להגביר את תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ונגיש" .
הקמפיין, שעלותו כשני מיליון שקלים וחצי, יעלה בשני גלים, חודש וחצי כל אחד, הראשון בחודש מארס והשני בחודש ספטמבר, ויכלול כ - 340 פרסומות, כ - 3-4 ליום, באורך של שלושים שניות כל אחת . הפרסומות ישודרו בסמוך לאירועי ספורט מרכזיים שמסקר הערוץ, הזוכים לאחוזי צפייה גבוהים של קהל מגוון ממדינות רבות . בנוסף, יופיעו קישורים לקמפיין באתרי האינטרנט השונים שמפעיל הערוץ .
הקמפיין החדש פונה לקהל יעד מגוון, בגילאים שונים, בעיקרו באירופה, המתעניין בספורט, משקיע בתרבות פנאי ובעל אמצעים לתיור וטיול בעולם. יעד משרד התיירות הנו לעודד קהל זה לבקר בישראל, בדגש על מגוון פעילויות הנופש, פנאי והספורט, שישראל מציעה .
במסגרת הקמפיין יגיעו צוותי הערוץ בתקופה הקרובה לישראל, במטרה לסקר שני אירועי ספורט מרכזיים: הראשון, Tour D Israel שיתקיים בתאריכים 7-10 במארס, מרוץ אופני כביש, שיימשך 4 ימים, במהלכו יעברו הרוכבים יותר מ - 600 קילומטר, מהגליל ועד אילת . הערוץ יצטרף גם לסיקור מרתון ירושלים הראשון, אשר יתקיים ב - 25 במארס בו ירוצו המשתתפים במסלולים לאורכה ולרוחבה של העיר. סיקור אירועים אלו ישודר, מספר פעמים, ב - 59 מדינות, והוא יחשוף את התיירים הפוטנציאליים לנופי ואתרי ישראל .
הקמפיין החדש מצטרף למגוון פעולות השיווק המתוכננות לשנת 2011, ברחבי העולם, בהשקעה כוללת של 265 מיליון ש"ח, כהמשך ישיר לפעילות 2010, אשר הביאה לשיא במספר התיירים שביקרו בישראל - 3.45 מיליון . פעולות אלו כוללות יחסי ציבור, השתתפות בירידים, אירוח מעצבי דעת קהל בארץ, קיום סמינרים, קמפיינים ועוד .
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הצגת אתרי התיירות של ישראל בעולם, בפני קהל אירופאי התר אחרי יעדי נופש בהם ניתן לקבל חווית ספורט ופנאי, תאפשר להגביר את תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ונגיש" .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}