אא

סוויס פועלת לקידום התיירות לתל אביב

כתבת השער של מגזין Swiss Magazine, המחולק לנוסעי החברה בחודש פברואר, מוקדשת לתל אביב. אבנר גורדון: "תל אביב היא אחד היעדים "החמים" ברשת הקווים שלנו. פרסום הכתבה מבטא את החשיבות של ישראל לסוויס ואת המאמצים שאנו עושים כדי לקדם את התיירות הנכנסת לישראל".

Shutterstock Shutterstock
ארכיטקטורה, אמנות, גסטרונומיה, חוף ים מרהיב ואין ספור אטרקציות הם המרכיבים התוססים של תל אביב, העיר בת ה-100, ששוכנת על חוף הים התיכון. כך נפתחת כתבת השער בגיליון פברואר של המגזין, המחולק לנוסעים של חברת התעופה סוויס, מקבוצת לופטהנזה.

הכתבה, המתפרסת על 20 עמודי מלל ותמונות, כוללת מידע רב וטיפים על חיי הלילה, מסעדות, אטרקציות תרבותיות ואחרות בתל אביב וטיולי יום בירושלים.

המגזין, שנקרא Swiss Magazine, נחשף לכמיליון וחצי נוסעים, הטסים בחודש פברואר בכל טיסות סוויס בקווים בתוך אירופה ובטיסות הבין-יבשתיות.

אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס ישראל: "תל אביב, המרכז הפיננסי של ישראל וגם אחת מהערים הדינאמיות בעולם, היא אחד היעדים "החמים" ברשת הקווים שלנו. פרסום הכתבה מבטא את החשיבות של ישראל לסוויס ואת המאמצים שאנו עושים כדי לקדם את התיירות הנכנסת לישראל. אנו מקווים כי הכתבה המחמיאה ליתרונותיה של תל אביב כמטרופולין בינלאומי וכ"עיר ללא הפסקה" גם עבור התיירים, הנהנים משפע אירועי תרבות, מגוון גסטרונומי ואקלים משובח, תתרום לגידול במספר התיירים שיגיעו מהיעדים אליהם מגיעה סוויס ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: