אא

'אופקים' השיקה את שנת ספרד

במסיבת-עיתונאים, שהתקיימה היום [ג'], השיקה חברת "אופקים נסיעות ותיירות" את המיזם 'מגלים אופקים בספרד', במטרה למצב את ספרד כיעד התיירות המועדף שלה ב-2011.

Shutterstock Shutterstock

במסיבת העיתונאים, שהתקיימה היום ב"מכון סרוונטס" בתל אביב, השיקה 'אופקים' את ספרד כמוקד לפעילות החברה ב-2011, בהשתתפות: שגריר ספרד בישראל, אלווארו אירנזו , המשנה לשגריר, חאוויר גרסיה דה ויידמה , הנספח המסחרי של ספרד בישראל, חוזה ראנרו , מנהל "מכון סרוונטס", חוליו מרטינז מסנזה ומנכ"ל חברת התעופה "איבריה" בישראל, אנטוניו בינאפה .

מנכ"ל "אופקים", עידית פדן, מנתה מספר סיבות לבחירה בספרד ליעד התיירות המרכזי של החברה ל-2011: "בינואר השנה מלאו עשרים וחמש שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לספרד, וזו אכן סיבה טובה לבחירתנו, אך אין היא הסיבה היחידה; ספרד היא ארץ תיירות אידיאלית, זו מדינה ענקית נופיה מגוונים ועוצרי נשימה, הארכיטקטורה שלה היא שם דבר, והיא תופסת את המקום השני אחר איטליה במספר אתרי המורשת העולמית המצויים בה".

ואולם, למרות כל אלה, מגלים הנתונים, שהתיירים מישראל טרם גילו את ספרד. " נתון זה", מדגישה פדן, "אינו עולה בקנה אחד עם המקום הגבוה, שתופסת ספרד על מפת התיירות העולמית. לדבריה, מצביעים נתוני "יורומוניטור" , על-כך, שספרד מובילה במקום השני באירופה במדד התיירות הנכנסת. זאת ועוד, עד 2009 תפסה ספרד את המקום השלישי בעולם ]אחרי ארה"ב ואחרי צרפת] במדד זה. . על-פי אותם נתונים ובאופן די מפתיע, רק 3% מהתיירות היוצאת מישראל מבקרת בספרד!

"אופקים" זיהתה את הפוטנציאל הגלום בפיתוח התיירות הישראלית לספרד, ועל-כן בחרה ב-2011 כשנת ספרד בחברה. "נכון להיום, רוב הישראלים, המבקרים בספרד, מבלים בעיקר בברצלונה, מדריד או בקוסטה ברווה. יש גם מי שרוכשים חבילות למשחקי כדורגל, או כאלה היוצאים לטיולי שורשים, אך רק מעטים מכירים למשל את ארץ הבאסקים, את הפירנאים או את אנדלוסיה. 'שנת ספרד' של "אופקים" תפגיש אותם עם אתרים חדשים ועם צורות טיול ייחודיות במחוזות חדשים כמוכרים." הדגישה פדן.

"אופקים נסיעות ותיירות" תציע מגוון גדול של מוצרי תיירות ונסיעות לספרד. המוצרים מיועדים הן למי שמעדיפים לטייל במסגרות מאורגנות והן לאלה המעדיפים לטייל באופן עצמאי.

בין המוצרים המוצעים: טיולים מאורגנים, חבילות נופש, טיולי קונספט דוגמת טיולי שורשים, טיולי נשים, טיולים בסימן אוכל ויין, טיולי ג'יפים, טיולים בסימן אמנות, אופנה וקניות וחבילות למשחקי כדורגל של הליגה הספרדית. בנוסף, תשווק החברה מחנות קיץ לכדורגל לגילאים 8-17 במועדון הנחשב של "ריאל-מדריד" - מוצר ייחודי ובלעדי של סניף "קולומבוס-אופקים".

מנהל "מכון סרוונטס", חוליו מרטינז מסנזה, אמר : "אנו ממש מברכים על יוזמת חברת "אופקים" להקדיש שנה להעלאת המודעות בישראל בכל הקשור לספרד ולתרבותה. שיתוף הפעולה שנוצר בין המכון לבין חברת "אופקים" יאפשר ל"מכון סרוונטס" להגיע למעגלים חדשים בציבוריות הישראלית ולחשוף אותם לתרבות הספרדית העכשווית וההיסטורית ".

מנכ"ל חברת התעופה "איבריה" בישראל, אנטוניו בינאפה, ציין, כי פרויקט 'שנת ספרד' של חברת "אופקים" מעורר התרגשות בחברתו. "אנו ב"איבריה" רואים את הפרויקט כהזדמנות להעמקת הקשרים, הקיימים בין ישראל לספרד. חברת "איבריה" הייתה בשלושים שנות פעילותה בישראל חוליה חשובה בפיתוח קשרים אלה. החברה המקיימת מאז נובמבר 2009 שמונה-עשרה טיסות שבועיות לישראל, שואפת להמשיך ולהעמיק קשרים אלה בין שתי המדינות".






שגריר ספרד בישראל, אלווארו אירנזו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: