אא

דוד אדרי הגיש נגד ש.ע.ל תביעה בגין הפרת הסכם לאספקת אשרות למרוקו

ההתאחדות בתגובה: "מדובר בתביעה קנטרנית, אשר נועדה לקבל מחברת ש.ע.ל כספים שאינם מגיעים לתובע. התביעה מעידה על התובע ודרכיו". אדרי בתגובה: "הם היו קשורים איתי בחוזה ועברו לספק חדש".

Shutterstock Shutterstock
דוד אדרי תובע את חברת ש.ע.ל בבית המשפט המחוזי מחוז המרכז בפ"ת, על סך של 150,000 ₪, בטענה שחברת ש.ע.ל התחייבה לעבוד עם מרוק טורס באופן הדדי בתחום אספקת אשרות למרוקו.

על פי הנטען בכתב ההגנה שהגישה ש.ע.ל מדובר בתביעה קנטרנית, אשר נועדה לקבל מחברת ש.ע.ל כספים שאינם מגיעים לתובע כלל ועיקר. בכתב ההגנה נטען עוד שחברת מרוק טורס, בעודה קשורה בהסכם מחייב עם חברת ש.ע.ל, נסגרה הלכה למעשה ועברה להיות חלק מחברת "ימבטבע", שהיא מתחרה של ש.ע.ל .

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, אמר בתגובה כי "הדברים יתבררו בבית המשפט, התביעה מעידה על התובע ודרכיו ואין בה ממש".

דוד אדרי בתגובה: "הם היו קשורים איתי בחוזה ויום בהיר אחד עברו לספק חדש שלהם. אני העברתי להם 400 משרדי נסיעות שיעבדו איתם והם העבירו את הכל לספק אחר. באתי בתחילה ל"ימבטבע" לתת ייעוץ לטיולים מאורגנים וכשבאתי הם מכרו ויזות לכל העולם כולל מרוקו. אני דאגתי ש"ימבטבע" יעלו את המחיר כדי להשוות למחיר של ש.ע.ל. מה שעשיתי היה לטובת ש.ע.ל. והם בחרו להפר את החוזה בלי ליידע אותי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: