אא

מלון נווה אילן מרשת C-HOTELS מתחדש ומשתדרג

מלון נווה אילן ממשיך להתחדש ומשיק בקתת טיפולים ציורית, תפריט מחודש ושיעור טאי צ'י אל מול נופם של הרי יהודה .

Shutterstock Shutterstock
לאלה מאיתנו שעדיין שרויים בקונספט שחופשות ספא ונופש שמורות רק לאזור הצפון, קבלו את הטרנד החדש: אזור ירושלים . במרחק קצר מהמרכז, באוויר צלול, ובאמת כיין, מוקף באטרקציות, מסלולי טיול ויקבים, שוכן מלון נווה אילן מרשת C HOTELS . אחד מיתרונותיו הגדולים של האזור, מלבד נופו המרהיב ושפע הפעילויות, היא התאמתו לכל ימות השנה . בחורף ניתן ליהנות מאווירת חורף אירופאית ובקיץ להתרענן באוויר הצונן .

במסגרת חידושו ושדרוגו של המלון בימים אלה, הושקה בקתת ספא חדשה וציורית המציעה מגוון טיפולים מקצועיים ומפנקים . זאת בהמשך לאגף חדרי הגן החדשים המאפשרים התמזגות ישירה עם הנוף והטבע . חודש גם תפריט הארוחות, המשלב יצירתיות ובריאות . נוספו פינות חמד המאפשרות תצפית ואתנחתא בעת טיול באחד משלושת הגנים המרהיבים של המלון . ועוד חדש - שיעורי טאי צ'י המתקיימים אל מול נופם של הרי יהודה ומשלימים את אווירת הרוגע והשלווה .

אור ברקת, סמנכ"ל השיווק ברשת C-HOTELS מסרה כי: "במשך זמן רב הבינו ברשת את הצורך המשלים והמתבקש של שרותי ספא במלון להרחבת קהלי היעד ומשהבשיל רעיון המיקום, קצרה הדרך לביצוע והבקתה הראשונה היא יירית הפתיחה למיתחם ספא כולל . פיתוח זה מתאים לשינוי התפיסתי של האזור כאזור המתאים לחופשה רומנטית . כמו כן הוחלט להוסיף במלון אגף חדרי גן ולאבזר את מרחבי הדשא בערסלים, שמשיות וספסלים, שתורמים לתחושה של חופשה פסטורלית ספא . אנו צופים גידול בתפוסות ובהזמנות לימי כיף בשנה הקרובה" .

בשל קיסמו, בוחרת הפקת תוכנית "האח הגדול", זו העונה הרביעית ברציפות להזמין את משתתפיה לבלות את שהותם לפני כניסתם לבית במלון נווה אילן .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: