אא

עופר גרין מונה למנכ"ל חברת ישראייר

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום, יום ג', על מינויו של עופר גרין לתפקיד מנכ"ל חברת התעופה, הפועלת בתוך קבוצת ישראייר, במקומו של ישראל בן חיים שהחליט לפרוש מתפקידו.

Shutterstock Shutterstock
עופר גרין , המנכ"ל הנכנס של חברת התעופה, מילא בעברו שורת תפקידים בכירים בחיל האוויר, ביניהם מפקד טייסות קרב. מאז שחרורו, לפני כשמונה שנים, צבר גרין, סא"ל במיל', ניסיון עסקי וניהולי רב כסמנכ"ל מכירות ולוגיסטיקה של חברת "דוד לובינסקי בע"מ" וכמנהל יחידה עסקית בקבוצת אסם סחר, תפקיד אותו הוא מסיים בימים אלה. בתפקידו באסם סחר היה אחראי על צוות של 320 איש המשרת 232 נקודות מכירה ומחזור מכירות של 600 מיליון ₪.

גרין ינהל את חברת התעופה של קבוצת ישראייר, כשתחת אחריותו צוות של כ- 400 עובדים. במסגרת תפקידו יוביל את מהלך קליטת 3 מטוסי האיירבס 320 החדשים של ישראייר הצפויים להגיע לישראל ואת החלפת מטוסי ה- ATR הפועלים בטיסות הפנים ארציות, בדגמים חדשים.

עופר גרין מחליף בתפקידו את ישראל בן חיים , המסיים את תפקידו לאחר כשנתיים וחצי. לפני מספר חודשים פנה בן חיים וביקש כי עם סיום קליטת מטוסי האיירבס יאותר לו מחליף והוא יוכל לסיים את תפקידו. בן חיים נעתר לבקשת בעלי החברה להמשיך בתפקידו עוד מספר חודשים עד איתור מחליף וביצוע תהליך חפיפה מלא ומסודר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: