במוקד הכינוס השנתי של סוכני הנסיעות: מיתוג מחדש של ענף הנסיעות ויצירת שפה משותפת
בהתאחדות רוצים לנצל את הכינוס השנתי של הסוכנים, שיתקיים בחודש הבא, לצורך יצירת מיתוג מחודש של הענף וביצוע מהפכת שפה. ביקוש גדול להשתתפות בכינוס.
Shutterstock
מאות סוכני נסיעות כבר הבטיחו את מקומם בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות, אשר יתקיים בחודש הבא, במלון הרויאל ביץ' באילת.
בהתאחדות סוכני הנסיעות עמלו רבות על תכנית הכנס, כאשר במוקד השנה: מיתוג מחדש לענף הנסיעות. במהלך הכנס תופיע חברת המיתוג 'אופן' יחד עם מכון 'מנהיגות' לייעוץ אורגני, שעבדו בחודשים האחרונים על הדרך שבה צריך להראות ענף הנסיעות, המותאם לתקופה המתקדמת.
המטרה להציג מיתוג מתקדם של הענף, עם שפה אחידה, שלפיה כל סוכני הנסיעות ידברו ויפרסמו. באופן זה יקבל קהל המטרה של מודעות הפרסום מסר אחיד עם עוצמה גדולה.
בהתאחדות רואים חשיבות רבה בכינוס השנתי ואם הסוכנים יסכימו לקבל את הצעת המיתוג הרי שענף הנסיעות עומד לעבור מהפך גדול.
לצורך הכנת המיתוג יצרו קבוצות מיקוד של נוסעים, הפגישו אותם בחדרי דיון וצילמו אותם כשדיברו על מה שמפריע להם בענף הנסיעות.
בהתאחדות סוכני הנסיעות עמלו רבות על תכנית הכנס, כאשר במוקד השנה: מיתוג מחדש לענף הנסיעות. במהלך הכנס תופיע חברת המיתוג 'אופן' יחד עם מכון 'מנהיגות' לייעוץ אורגני, שעבדו בחודשים האחרונים על הדרך שבה צריך להראות ענף הנסיעות, המותאם לתקופה המתקדמת.
המטרה להציג מיתוג מתקדם של הענף, עם שפה אחידה, שלפיה כל סוכני הנסיעות ידברו ויפרסמו. באופן זה יקבל קהל המטרה של מודעות הפרסום מסר אחיד עם עוצמה גדולה.
בהתאחדות רואים חשיבות רבה בכינוס השנתי ואם הסוכנים יסכימו לקבל את הצעת המיתוג הרי שענף הנסיעות עומד לעבור מהפך גדול.
לצורך הכנת המיתוג יצרו קבוצות מיקוד של נוסעים, הפגישו אותם בחדרי דיון וצילמו אותם כשדיברו על מה שמפריע להם בענף הנסיעות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}