אא

יחסים חמים בין ישראלים ונציגי מדינות ערב בכנס בינלאומי באיסטנבול

גיא מלמד, מנכ"ל 'כרמל שרותי תיירות', פתח ערוץ ישיר לשוק התיירות האיראני.

Shutterstock Shutterstock
בסוף השבוע האחרון אירחה איסטנבול, במיטב מסורת האירוח הטורקי החם והלבבי, כנס בינלאומי בארגון טורקיש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של טורקיה, וחברת הירידים מהנובר שבגרמניה, ה-Deutsche Messe.

בכנס השתתפו כ-60 נציגים מרחבי אסיה והמזרח התיכון: מנהלי נציגויות טורקיש איירליינס, נציגי חברת הירידים הגרמנית במדינות השונות, סיטונאי וסוכני תיירות ונציגי אמצעי התקשורת. בין המדינות המשתתפות: סין, יפן, קוריאה, הונג קונג, הודו, סינגפור, הפיליפינים, פקיסטן, מלזיה, אינדונזיה, אמירויות המפרץ, איראן, עיראק, סוריה, ירדן, מצרים, וגם ישראל.

הכנס כלל היכרות עם הנהלת חברת התעופה הטורקית, התוודעות למגוון פעילויותיה ומתקניה, צי המטוסים, מערך התחזוקה וההדרכה המתקדם של החברה, כולל התנסות אישית בסימולאטורים המשוכללים באקדמיה לטייס. כמו כן, למדנו על הקשרים הענפים בין ה- Deutsche Messe, המפיקה ומארגנת תערוכות וירידים בענפי המסחר והתעשייה השונים במרכז הירידים בהנובר ובכל רחבי העולם, כולל מספר ירידים מרכזיים בטורקיה.

גולת הכותרת של הכנס היה סיור ההיכרות המקיף באיסטנבול כולל שייט 'חובה' על הבוספורוס. על נפלאותיה ואוצרותיה הארכיטקטוניים וההיסטוריים של איסטנבול ניתן לספר, כמובן, בלי די, ועל סגולתה לקרב ולגשר בין ישראלים וערבים אנחנו שומעים לא אחת באמצעי התקשורת.

ובכן, מסתבר כי יחסי אנוש וקירבה אישית מתעלים מעל לכל הסכסוכים והמחלוקות המדיניות. יומיים-שלושה באיסטנבול דחקו את כל המחלוקות בינינו לבין מדינות ערב ונוצרה מערכת קשרים לבבית בינינו לבין 'אויבינו' כביכול. גיא מלמד, מנכ"ל 'כרמל שרותי תיירות', פתח ערוץ תקשורת ישיר אל שוק התיירות האיראני, ומשייפתחו השערים, נקווה שלא ירחק היום, יוכל לשווק חבילות תיור לאיראן.

די היה להקשיב לראש המשלחת האיראנית, שביטא צער עמוק על 'קלקול' היחסים בין מדינתו לבין ישראל וה'יאהוד', או להתבונן בחיבוקים ובנשיקות, שהרעיף עלינו, כדי להבין כמה גורל כולנו נתון בידיים הלא נכונות.

קרא את הכתבה המלאה בגיליון 'פספורט' 369.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: