אא

אי.די.בי תיירות תשקיע כ - 12 מיליון ש"ח ברכישת כל מניות המילניום השלישי

החברה, המחזיקה ב- 30.5% ממניות המילניום השלישי, אמורה לשלם על הצעת הרכש לשאר המניות כ - 2 מיליון ש"ח, בתוספת נטילת חובות של עוד כ - 10 מיליון ש"ח. מהירות ביצוע העסקה תלויה בתגובת הציבור .

Shutterstock Shutterstock
באי.די.בי תיירות יש להשלים במהירות את רכישת כל מניות המילניום השלישי . החברה אמורה להשקיע כ - 12 מיליון ש"ח במהלך מיזוג צבר תיירות בתוך אי.די.בי תיירות ובכך להתחיל להבריא את החברה הסובלת מהפסדים . לאחר סיום המהלך החברה לא תמשיך להיסחר בבורסה לניירות ערך .

לאי.די.בי תיירות יש כיום בעקיפין כ - 30.5% ממניות המילניום השלישי, והיא בוחנת הצעת רכש מלאה למניות החברה . במסגרת הצעת הרכש יירכשו על ידה החזקות הציבור בחברה וכן החזקות נועז חברה לניהול בע"מ ומשפחת הראל . נועז ומשפחת הראל, המחזיקים בכ - 30.5% ממניות החברה, הביעו נכונות עקרונית למכירת מניותיהם בחברה .

בדיווח לבורסה נאמר בין השאר כי: "הכוונה לבצע הצעת רכש הינה, בין היתר, על רקע הפסדיה של החברה וצורכי המזומנים שלה הנובעים מכך, בפרט בחודשי החורף המתאפיינים בהאטת הפעילות, והקושי להזרים כספים לחברה לנוכח מבנה הבעלות בה, ובשים לב להיותן של מניות החברה מחוקות מסחר" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: