אא

רשת מלונות היוקרה Kempinski קיבלה את התואר "Best Brand" בגרמניה לשנת 2011

לאחרונה הכריזה חברת היזמות "נהל" על כוונתה להקים על קו חופה של ת"א בסמוך לשגרירות ארה"ב מגדל דירות יוקרה David Promenade Residences.

Shutterstock Shutterstock
המותג "Kempinski" זכה בתואר Best Brand בגרמניה לשנת 2011 בקטגוריית "ספק השרות הטוב ביותר", תוך שהוא מקדים את הבנק המוביל בגרמניה Direktbank ING וחברת התעופה לופטהנזה . כך נקבע בסקר השנתי שקיימה חברת המחקר הבינלאומית GFK בגרמניה, בקרב 850 איש .

עצם הזכייה מכניסה את רשת מלונות היוקרה הותיקה באירופה לרשימה מצומצמת של מותגים שזכו בעבר בתואר "Best Brand" המיוחל בניהן: פולקסווגן, לגו ואפל וגוגל .

"במהלך הסקר, הציגה קמפינסקי ציונים גבוהים בכל הקריטריונים הקשורים לתחום השרות", אמר זיגפריד הוגל, מנכ"ל חברת מחקרי השוק GFK. לדבריו, "הייחודיות והביזור הטבעי של האסטרטגיה של קמפינסקי זוהתה על ידי הנסקרים, וזה מה שעשה את כל ההבדל" .

לדברי, רטור ויטור, נשיא ומנכ"ל קמפינסקי, "אנחנו גאים בהכרה של הציבור בגרמניה באיכויות השירות אותו אנו מעניקים לאורחינו מדי יום" . לדבריו, "אנו מקפידים להתייחס לכל אורח כאינדיבידואל וזה מה שהופך אותנו למיוחדים. מטרתנו היא להעניק לכל אורח את היחס האישי לו הוא זקוק ולא רק למלא אחר דרישותיו . אנו לא מסתפקים רק במילוי ציפיותיו אלא ליצור לו חוויה בלתי נשכחת . בדרך זאת האורחים באמת מרגישים שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר ואנו גאים שהמאמצים שלנו זכו היום להכרה" .

לאחרונה הכריזה חברת היזמות "נהל" על כוונתה להקים על קו חופה של ת"א בסמוך לשגרירות ארה"ב מגדל דירות יוקרה David Promenade Residences. עוד הודיעה החברה כי בסמוך לפרוייקט תקים החברה עד 2014 ובהשקעה של 450 מיליון ש"ח, מלון יוקרה מרשת ""Kempinski . המלון יכלול 23 קומות ו - 250 חדרים מתוכם 50 סוויטות בסטנדרט הגבוה ביותר כנהוג ברשת .

רשת Kempinski, הוקמה בשנת 1897 והיא מחזיקה ומפעילה 60 מלונות פאר ברחבי העולם ובמהלך השנים הקרובות ייפתחו 43 מלונות נוספים . בראש הקבוצה עומד רטור ויטור משוויץ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: