אא

המאבק בין אל על לסוכני הנסיעות על 'חבר'

סוכנים טוענים כי במכירות לעמיתי חבר, זוכים רק מבחר של סוכנים ואילו באל על אומרים כי סוכם על מתן אפשרות לכל סוכן להתקשר עם חבר ולתת שירותים לעמיתים .

Shutterstock Shutterstock
הסכם חדש עם חברת 'חבר' גורם לסערה בענף הנסיעות. מדובר בשני הסכמים, שהם למעשה שני מבצעים שונים .
באחד מדובר על טיסות אל על, שהחברה מעניקה בהם 7% הנחה לחברי 'חבר', והיא לוקחת עליה את עמלת הסליקה, כאשר הדבר נעשה באמצעותה, והסוכנים לא צריכים לשלם על כך . חבר עוד מקבלת את העמלה שלה ולסוכן הנסיעות נותרים 2% עמלה .

כמו כן, אל על מציעה לאנשי חבר חבילות תיירות בהנחה של 10%, חבילות שכוללות טיסה ובית מלון, כאשר כמו בטיסות אל על, החברה נושאת בכל ההוצאות, כולל עמלת הסליקה, והסוכן נשאר עם 4% עמלה .

סוכנים זועמים וטוענים שהכניסה של אל על לחבילות פוגעת בהם מאד, וכן טוענים סוכנים, כי לא כל הסוכנים מורשים למכור את החבילות ואת הטיסות לעמיתי חבר .

כמו כן יקבלו עמיתי חבר במועדון הנוסע המתמיד של אל על מבצעים על כרטיסי בונוס במחצית הנקודות, וכן הרשמה חינם למועדון הנוסע המתמיד.
סוכנים אמרו ל'פספורטניוז' כי: "יש מבחר של סוכנים שזוכים למכור את חבר'", ואילו באל על אמרו בתגובה כי: "אל על סיכמה עם חבר מתן אפשרות לכל סוכן שירצה לתת שירותים לעמיתי חבר להתקשר איתה בהסכם ובכך תאפשר לסוכן להשתתף במבצעים" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: