אא

איירתור מציגה מהפכת הממשקים לטובת סוכני הנסיעות

החברה פיתחה שני ממשקים חדשים ייחודיים לסוכני הנסיעות שלדברי אייל עירון, סמנכ"ל החברה, המטרה כי יופיעו כבר אצל כל סוכני הנסיעות עד סוף החודש .

Shutterstock Shutterstock
חברת איירתור פיתחה שני ממשקים חדשים לטובת סוכני הנסיעות, שאמורים לעשות מהפכה בהזמנת חבילות ובניית חבילה דינאמית .

איירתור העלתה לאוויר ממשק חדש - איירתור דיירקט .
הממשק מציג את כל רשתות הגדולות בעולם של בתי מלון כמריוט, הילטון, הולידיי אין, אקור ועוד, כאשר הסוכן יכול לעלות בלחיצת כפתור את החדר האחרון שיש במערכת ההזמנות של המלון . המידע מגיע ישירות דרך המלון, כאשר לסוכן מופיע סוג החדר והמחיר .

אייל עירון, סמנכ"ל איירתור מציין: "בפעם הראשונה בסיטונאות אנחנו מביאים את סוג החדר של איזה סוג מיטה יש בחדר, יחיד או כפולה, והאם החדר ללא עישון או עישון . הסוכן גם רואה את סוג החדר, כאשר הוא לוחץ על הפלוס במסך יפתחו לו על המסך כל סוגי החדרים שיש במלון עם כל האפשרויות" .

"זה אחד הפיתוחים החשובים כיום בסיטונאות וזו פעם ראשונה שניתן לראות את החדר האחרון במלון, מה זמין במלון, ואנחנו מסוגלים להגיד מה התצורה וגם מתחייבים לכך . עד היום סוכן יכל להזמין חדר לשני גברים ולא היה יכול להתחייב כי הם ישנו במיטות נפרדות . בנינו מסך מיוחד שמזהיר מכניסה מדמי ביטול בהזמנה, אם למשל היא נעשית למחר בבוקר . המחשב מתריע לסוכן שההזמנה יכולה להיות כרוכה בדמי ביטול" .

המטרה של איירתור להגיע ל - 30 אלף בתי מלון במערכת תוך שנתיים .
כיום יש במערכת כבר 12,000 בתי מלון מ - 18,000 שאליהם כבר יש קשר .

פיתוח נוסף מבית איירתור שיעלה לאוויר הינו היכולת לעלות בשניות את החבילה הדינאמית .
עירון מסביר:"לדוגמא - סוכן שיש לו את ה-PNR שהזמין עבור הלקוח שלו דרך ה-GDS , לוקח את ה-PNR של הטיסה והופך אותה מיידית לחבילה .
אם הלקוח שלי נוסע לשבוע ימים לבוקרשט לדוגמא, אז משום שבמערכת יש כבר את הטיסות, זה יתורגם מיידית לחבילה עם בית מלון . כל בתי המלון בעיר עם הטיסה של הלקוח מתומחרים . לדעתי השנה תהיה מהפכה עם החבילה הדינאמית של איירתור . בשני קליקים יש את כל האפשרויות" .

המטרה באיירתור שהממשקים החדשים יופיעו בכל משרדי הנסיעות עד לסוף חודש מרץ . כמו כן ,מתכוונים בחברה לפתח בעוד שלב, את האפשרות להזמין דרך אתר החברה את כל האטרקציות והמופעים בערים המרכזיות בעולם .
בנוסף באיירתור, עובדים כיום על תרגום לעברית של כל האטרקציות .
כיום רוב האטרקציות נמכרות ע"י אנשי המלונות, כאשר מבחינת סוכן הנסיעות זאת יכולה להיות עוד אפשרות להכנסה כספית נוספת .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: