אא

מאות משתתפים ואורחים מחו"ל באירוע החגיגי של לשכת התיירות הגרמנית

לשכת התיירות של גרמניה ערכה אתמול בערב במעון השרד של שגריר גרמניה בישראל, ד"ר הראלד קינדרמן, בהרצליה פיתוח, אירוע הצדעה חגיגי לכבוד 60 שנות עצמאות מדינת ישראל.

מימין: גוטליב, טנצלר וארצלרג מימין: גוטליב, טנצלר וארצלרג

האירוע המרשים והמושקע, שאורגן ע"י לשכת התיירות של גרמניה בישראל, בראשותה של המנהלת
הנמרצת, גולדי גוטליב, עמד בסימן יחסי התיירות המצוינים בין שתי המדינות וכיבדו אותו בנוכחותם מאות מבכירי ענף התיירות והתעופה בארץ ואורחים נכבדים מגרמניה, וביניהם: פטרה הדורפר, יו"ר לשכת התיירות הלאומית של גרמניה ה-DZT, ויואכים שטיינבאך, סגן נשיא חברת התעופה לופטהנזה. בגן המטופח של מעון השגריר הגרמני באווירה נעימה ולבבית התרועעו אנשי התיירות הישראלים עם נציגי לשכת התיירות וחברת התעופה הגרמנית, נהנו מתקרובת משובחת – מתאבנים, בשרים, נקניקיות פרנקפורטר, כמובן, מאפים, פשטידות, לפתנים ועוגות משובבות, כמיטב המסורת הגרמנית – בר משקאות ומופע אומנותי של הרכב מוסיקלי אופראי.



פטרה הדורפר עם עופר קיש


פטרה הדורפר, יו"ר לשכת התיירות הלאומית של גרמניה, נשאה דברי ברכה, ואף שיבחה את התיירים הישראלים המגלים את גרמניה בשנים האחרונות. הדורפר הדגישה את נושא המוקד השנתי של לשכת התיירות בגרמניה, ארמונות וטירות, הציגה בפני הנוכחים את המגוון העצום והססגוני, בו נתברכה גרמניה, וקראה לאנשי התיירות הישראלים להמשיך ולפתח את היחסים הטובים בין שתי המדינות. כשיצאנו מן האירוע ובפינו טעם חטיפי השוקולד המעוטרים בלבבות ובכיתוב: גרמניה מדינת תיירות, וכמובן, בשלל חוויות ביקורינו בגרמניה, לא יכולנו שלא להרהר ולהנהן: אכן, גרמניה ותיירות הן שילוב מוצלח ומהנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: