אא

ראש הממשלה חתם את ביקור הכורים הצ'יליאנים בישראל

הכורים ובני משפחותיהם נפגשו עם ראש הממשלה וקיבלו שי - מחזיק מפתחות ועליו חמסה, מגן דוד, לב והקדשה. ראש הממשלה לכורים: "הייתם בים המלח, נכון? אומרים שזה המקום הכי נמוך בעולם, זה לא בדיוק נכון. אתם הייתם במקום הכי נמוך בעולם".

Shutterstock Shutterstock
24 מבין 33 הכורים הצ'יליאנים ובני משפחותיהם היו היום אורחי ראש הממשלה, אשר שוחח עימם והעניק להם שי צנוע – מחזיק מפתחות ועליו חמסה, מגן דוד ולב, עם הקדשה.

במהלך הפגישה אמר ראש הממשלה לכורים:
"הייתם בים המלח, נכון? אומרים שזה המקום הכי נמוך בעולם, זה לא בדיוק נכון. אתם הייתם במקום הכי נמוך בעולם. כל העולם הסתכל עליכם וציפה שתבוא ישועה. זה כמעט ולא קורה.

אני בחיים שלי זוכר כמה אירועים כאלה שכל העולם מסתכל ורוצה לראות שאנשים יקבלו ישועה ויצליחו לחזור. הפעם הראשונה זה היה בנחיתה של האדם הראשון על הירח. כל האנושות הסתכלה מתפעלת, ורצו לראות שחוזרים. פעם שנייה באנטבה, להביא את האנשים בחזרה. פעם שלישית ב-11.9, כל העולם הסתכל לראות אם אפשר יהיה להוציא את האנשים משם. פעם רביעית זה אצלכם, כל העולם הסתכל.

עכשיו, מה נתן לכם את הכוח? אתם תגידו לי, מה נתן לכם את הכוח? אמונה. אמונה בחיים, באלוהים ובחיים. לנו יש לא מעט אויבים, למדינה שלנו, לעם שלנו. הם אומרים, אנחנו מקדשים את המוות - והיהודים מקדשים את החיים. גם אתם קידשתם את החיים, והכוח של האמונה באלוהים למען החיים היה יותר חזק מהמוות. וזה מה שמשותף לנו. בגליל, בטבריה, בירושלים, מקדשים את החיים. ואנחנו מאוד התרגשנו כשבאתם למקום הזה, שמכאן צמחה האמונה הזאת, בתוך העיר הזו, בירושלים. זה השאיפה שיהיו חיים, חיים בשלום, חיים מתוך אמונה וחיים מתוך הערכה הדדית. לכן אתם, בוא נגיד ככה, אתם יהודים ואנחנו צ'יליאנים. אז ברוכים הבאים לירושלים.

אני מאוד התרשמתי מהעבודה של הנשיא שלכם, דיברתי איתו כמה פעמים, מההתמקדות שלו, מההתייחסות שלו, ההתגייסות שלו להביא כל עזרה מחוץ לארץ, מכל מקום בעולם, כדי לעזור להוציא אתכם ממעמקי האדמה. ומהכוח שלכם ומהאמונה שלכם. אנחנו מבינים את זה לגמרי פה, תאמינו לי. אומרים שהעם היהודי חי בניגוד לכל ההסתברות, בכל כללי ההיסטוריה העם היהודי הצליח להתגבר. אז אתם נגד כל הסיכונים, נגד כל ההערכות, הצלחתם לצאת.

אנחנו מאוד מעריכים אתכם, מאוד מתרגשים, ובעיקר שמחים לראות את ריצ'רד הקטן. עכשיו אנחנו מזמינים אותו שיגיע בגיל בר מצווה - 13. תודה רבה לכם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: