אא

התאחדות סוכני הנסיעות מבהירה: "למיטב הבנתנו להודעת ארגון אמון הציבור אין משמעות אופרטיבית אליה ניתן להתייחס"

ההתאחדות מגיבה הערב [ד'] להודעת ארגון אמון הציבור מאתמול, ממנה משתמע, לדברי ההתאחדות, כי הארגון יזם תיקון לחוק, לפיו האחריות במקרה של ביטולים בתחום התיירות תחול על חברות התעופה והספקים.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות סוכני הנסיעות הפנתה את תגובתה למנהלי המשרדים עם העתקים למנכ"לי משרדי התיירות והתמ"ת, לממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן ולארגון אמון הציבור.

בתגובה נאמר כי "הנושא מטופל בין משרד התמ"ת, משרד התיירות ומשרד המשפטים, ללא קשר לארגון אמון הציבור וללא מעורבותו. הממשלה, בשיתוף ארגוני הצרכנים הלגיטימיים, יחד עם התאחדות סוכני הנסיעות, פועלים כבר תקופה ארוכה בנושא.

אנו מקווים, כי במסגרת השתתפותה בכנס השנתי הקרוב של ההתאחדות בעוד כשבועיים תעדכן הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, שהנושא באחריותה הישירה, כיצד על סוכן הנסיעות להתמודד במקרים בהם נגרמים לו נזקים כספיים עקב מחוייבותו ללקוחות על פי חוק הגנת הצרכן מצד אחד, ודרישת חברות התעופה מהצד האחר, בניגוד לחוק הגנת הצרכן".

ההתאחדות מבהירה כי "למיטב הבנתנו להודעת ארגון אמון הציבור אין משמעות אופרטיבית אליה ניתן להתייחס ולמיטב הבנתנו הודעה ברוח זו מועברת ישירות ממשרדי הממשלה לידי הארגון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: