אא

פינגווין מסכמת את חורף 2010/11 ומדווחת על גידול של 35% בהזמנות סוכנים לחבילות הסקי

ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין: "אנו לא מופתעים מהגידול המשמעותי בהזמנות סוכנים, אתר האינטרנט החדש הוא כלי עבודה מדהים " .

Shutterstock Shutterstock
אתר האינטרנט החדש של פינגווין עלה לאוויר בספטמבר 2010, מהחברה נמסר על עלייה משמעותית בהזמנות חופשות סקי דרך סוכנים במהלך עונת הסקי הנוכחית לעומת העונה הקודמת .

ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין: "אנו לא מופתעים מהגידול המשמעותי בהזמנות סוכנים, אתר האינטרנט החדש הוא כלי עבודה מדהים ומאפשר לסוכן לבחור את החופשה המבוקשת, את הרכב הנוסעים, סוג החדר ולסמן את התוספות הרצויות, עם הצגת מחיר החופשה יכול הסוכן בלחיצת כפתור לשלוח את הסיכום כהצעת מחיר לכתובת אי מייל או להמשיך את ביצוע ההזמנה" .

פינגווין הייתה מזוהה עד שנת 2010 בשליטתה בשוק הסקי בבולגריה, עם מינוי אורן אור כסמנכ"ל החברה, הרחיבה החברה את פעילותה הסיטונאית ליעדי הסקי באוסטריה ובאנדורה בהתחייבות מושבים ואישורים מיידים על מגוון בתי מלון אותה מייצגת החברה בבלעדיות לשוק הישראלי בשני היעדים החדשים, החברה דיווחה על עמידה בכל יעדי החורף של החברה .

אורן אור: "אחת המשימות הראשונות שלקחתי על עצמי עם הצטרפותי לפינגווין הייתה לחשוף את פינגווין לכמה שיותר סוכנים ובעיקר את העובדה שפינגווין חברת תיירות סיטונאית לכל דבר, הגידול בהזמנות סוכנים הוא משמעותי אך עדיין לא מספק אותי ואני משוכנע שאנחנו רק בתחילת הדרך . הנתון המעודד ביותר הוא שסוכנים שלא הכירו אותנו בעבר ונחשפו לאתר החדש, נמצאים בקשר ישיר עם מרכז הזמנות סוכנים הן בשאלות שגרתיות והן בביצוע הזמנות באופן שוטף ואין פידבק חזק מזה" .

ירון אוחנה: "מבחינה טכנולוגית, יש לנו את האפשרות לשתול את מנוע החיפוש המתקדם של חבילות הסקי בכל אתר אינטרנט תחת שם ולוגו של החברה "המאמצת" ללא שום זיהוי לפינגווין, במהלך החורף הנוכחי הוצג האתר בפורמט זה בשתי רשתות מובילות, דבר שתרם גם לגידול בהזמנות סוכנים, אני מעריך ששימוש באופציה זו תורחב לעוד רשת אחת לפחות במהלך עונת הסקי הבאה, אתר אינטרנט מקצועי בנושא סקי המוצג ברשת שאינה מזוהה עם סקי תורם רבות לנפח העבודה בחורף למשרדי הרשת, נכון להיום מטרתה המרכזית של החברה, להעתיק את נפח שיתוף הפעולה עם הסוכנים גם למוצרי הקיץ הייחודיים של החברה" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: