אא

ההרשמה ל- Magma Challenge בעיצומה

"Magma Challenge" הוא מסע אתגרי לנשים, שייצא בסוף מאי לנופים הקסומים של מקורות הנילוס באוגנדה .

נחתה בדיסלדורף. צילום: Andreas Wiese נחתה בדיסלדורף. צילום: Andreas Wiese
המסע יתקיים לאורך עשרה ימים ויכלול חוויות רבות ומגוונות כשייט ראפטינג, סנפלינג ופעילות עם הקהילה המקומית - אימוץ בית ספר, שיפוצו וצביעתו, תרומת ציוד לימודי, בגדים ותרופות והעברת שיעורים בנושא ירושלים וישראל לתלמידי בית הספר .

מסע ה - Magma Challenge יתקיים בחסות אשת נשיא אוגנדה, שנבחר לאחרונה בבחירות כלליות שהיו בארצו, בפעם השלישית .

מאחורי מסע ה - Magma Challenge עומדים: יפעת יגר ומנחם עבדי, אשר עוסקים שנים רבות בניהול והפקה של מותגים בתחום טיולי השטח . יפעת יגר ומנחם עבדי הפיקו וניהלו בעשר השנים האחרונות את "מלכת המדבר" - מסע חוויתי ואתגרי לנשים, ובשנות השיא של מפעל "מלכת המדבר" הוציאו יגר ועבדי למעלה מ-1000 נשים מדי שנה לטיול שטח אתגרי ביעד אקזוטי ומיוחד אחר . בין היעדים אליהם הגיעו היו לפלנד, מרוקו, הרי הקרפטים ועוד .
לאחרונה הקימו יגר ועבדי את חברת מגמה וזאת במטרה ליצור מסע נשי חדש, אתגרי ואיכותי. לחברת מגמה יש קשרים הדוקים עם אנשי שטח ברחבי העולם, עובדה שמעניקה לה יכולות ארגון גם במקומות הנידחים ביותר ברחבי הגלובוס. יחד עם עבדי ויגר עברו לחברת מגמה נשות המנהלה, אשר היוו במשך שנים רבות את הכח המניע והמוציא לפועל של "מלכת המדבר". נשים אלו, אשר לקחו חלק במסעות כמטיילות מהשורה, ולאחר מכן הצטרפו לצוות אשר מארגן ומפיק את המסעות, צברו ניסיון רב בארגון והפקת טיולי שטח ברמה הגבוהה והטובה ביותר.

ה - Magma Challenge ייצא אל מקורות הנילוס אשר באוגנדה. זהו מסע המאפשר מגע בלתי אמצעי עם אתרי נוסף עולמיים, בעלי חיים נדירים ואוכלוסיות מבודדות שכמעט ולא ראו אדם לבן . המסע ינוע באזורים הנידחים במסלולים אשר אינם נמצאים על מפת התיירות המוכרת. כחלק מהאתגר הכרוך בהשתתפות  ה - Magma Challenge, המסלול הסופי יימסר למשתתפות תוך כדי המסע .
במהלך המסע ייערך רפטינג בנילוס, אומגה בגבול קונגו וטרק רגלי בהר הגעש רוואנזרי. הנשים אשר יקחו חלק במסע יתמודדו עם נהיגת שטח, לינת שטח וניתוק של עשרה ימים מהבית והמשפחה.
 
יפעת יגר, מנהלת מסע ה- Magma Challenge: "הקמת Magma Challenge הינה הגשמת חלום, מתוך רצון לבנות מותג יותר טוב, איכותי ומדוייק, המתבסס על נסיוננו רב השנים, אותו רכשנו בשנים שעשינו את מלכת המדבר . הפקנו את הלקחים, שיפרנו את המוצר ואין לנו ספק כי כל מי שתגיע ל - Magma Challenge תזכה לחווית חיים מכוננת ומעצימה" .

ההרשמה ל - Magma Challengeהחלה בימים אלו והיא מתבצעת במיני סייט אשר נמצא באתר מאקו.
הנשים אשר יירשמו למסע, יוזמנו לעבור יום מיונים אשר יתקיים בסוף חודש אפריל. במהלך המיונים ייבדקו יכולות שונות, ביניהן להיות חלק מצוות, לקחת דברים ברוח טובה, להתארגן במהירות ולתרום להצלחה של מסע שטח אתגרי .

מסע ה - Magma Challenge עולה 3490 $ ומחיר זה כולל את כל הוצאות המסע: טיסות, רכבים, דלק, כלכלה מלאה, מים מינרליים, הדרכה, כניסות לאתרים, פעילויות אתגריות וכל שאר הדברים אשר יתרחשו במהלך המסע .

במסע ה-Magma Challenge ישובצו הנשים לצוותים של 3-4 נשים בצוות . כל צוות יקבל רכב שטח ויחד יתמודדו עם אתגרים פיזיים, חברתיים ואישיים כמעין משפחה קטנה במהלך המסע . בסוף המסע יחליטו הבנות על צוות אחד שמגיע לו לדעתם להיות הצוות הנבחר וכל אחת מחברות הצוות הזוכה תזכה להזמין אישה שתבחר ותצא למסע שיתקיים בשנה הבאה .

כל הנשים אשר לקחו חלק במסע, יהיו שייכות עם חזרתן לארץ ל - Magma Team - עמותה שמטרתה להמשיך את הקשר בין משתתפות המסע, שעברו חווית חיים מעצימה במהלך המסע, ולסייע להן לחזק את החוויה שנוצרה במסע .
Magma Team תקיים במהלך השנה מפגשים ופעילויות שונות כטיולים, פעילויות למען הקהילה ולמען המשתתפות בפרוייקט .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: