אא

מנכ"ל ישרוטל אירח מובילי דעה ברשתות חברתיות באחוזת יערות הכרמל

ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: "אנו מאמינים בשיווק מסרים מפה לאוזן ומשוכנעים שהשקעת משאבים אנושיים וכספיים בתחום המדיה החברתית, הינה חיונית בימים אלה, לא פחות מהשקעה בכל אמצעי שיווקי אחר" .

Shutterstock Shutterstock
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל, אירח לאחרונה באחוזת יערות הכרמל קבוצה של 10 מובילי דעה ברשתות החברתיות .

"אנו מאמינים בשיווק מסרים מפה לאוזן ומשוכנעים שהשקעת משאבים אנושיים וכספיים בתחום המדיה החברתית, הינה חיונית בימים אלה, לא פחות מהשקעה בכל אמצעי שיווקי אחר", אמר ליאור רביב .

חברת מלונות ישרוטל משקיעה משאבים רבים בשיווק באמצעות המדיה החברתית, ומנהלת מזה מספר שנים קהילה פעילה במספר רשתות: פייסבוק, טוויטר, ערוץ יוטיוב, בלוג ועוד .
ישרוטל הייתה מחלוצות ענף המלונאות בארץ בתחום, והיא אף מעסיקה במחלקת השיווק 5 עובדים המתמחים בתחום האינטרנט .

בשנים האחרונות, המדיה החברתית מהווה אמצעי יעיל ביותר לחשוף בפני לקוחות החברה את עולם החוויות של ישרוטל ומאפשרת לישרוטל להיות בקשר ישיר עם אורחי הרשת לאורך כל השנה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: