מנכ"ל ישרוטל אירח מובילי דעה ברשתות חברתיות באחוזת יערות הכרמל
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: "אנו מאמינים בשיווק מסרים מפה לאוזן ומשוכנעים שהשקעת משאבים אנושיים וכספיים בתחום המדיה החברתית, הינה חיונית בימים אלה, לא פחות מהשקעה בכל אמצעי שיווקי אחר" .
Shutterstock
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל, אירח לאחרונה באחוזת יערות הכרמל קבוצה של 10 מובילי דעה ברשתות החברתיות .
"אנו מאמינים בשיווק מסרים מפה לאוזן ומשוכנעים שהשקעת משאבים אנושיים וכספיים בתחום המדיה החברתית, הינה חיונית בימים אלה, לא פחות מהשקעה בכל אמצעי שיווקי אחר", אמר ליאור רביב .
חברת מלונות ישרוטל משקיעה משאבים רבים בשיווק באמצעות המדיה החברתית, ומנהלת מזה מספר שנים קהילה פעילה במספר רשתות: פייסבוק, טוויטר, ערוץ יוטיוב, בלוג ועוד .
ישרוטל הייתה מחלוצות ענף המלונאות בארץ בתחום, והיא אף מעסיקה במחלקת השיווק 5 עובדים המתמחים בתחום האינטרנט .
בשנים האחרונות, המדיה החברתית מהווה אמצעי יעיל ביותר לחשוף בפני לקוחות החברה את עולם החוויות של ישרוטל ומאפשרת לישרוטל להיות בקשר ישיר עם אורחי הרשת לאורך כל השנה .
"אנו מאמינים בשיווק מסרים מפה לאוזן ומשוכנעים שהשקעת משאבים אנושיים וכספיים בתחום המדיה החברתית, הינה חיונית בימים אלה, לא פחות מהשקעה בכל אמצעי שיווקי אחר", אמר ליאור רביב .
חברת מלונות ישרוטל משקיעה משאבים רבים בשיווק באמצעות המדיה החברתית, ומנהלת מזה מספר שנים קהילה פעילה במספר רשתות: פייסבוק, טוויטר, ערוץ יוטיוב, בלוג ועוד .
ישרוטל הייתה מחלוצות ענף המלונאות בארץ בתחום, והיא אף מעסיקה במחלקת השיווק 5 עובדים המתמחים בתחום האינטרנט .
בשנים האחרונות, המדיה החברתית מהווה אמצעי יעיל ביותר לחשוף בפני לקוחות החברה את עולם החוויות של ישרוטל ומאפשרת לישרוטל להיות בקשר ישיר עם אורחי הרשת לאורך כל השנה .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}