אא

יריד התיירות הגדול - ITB יפתח ביום רביעי הקרוב בברלין

הביתן הישראלי ישתרע על שטח של 770 מ'ר ויציגו בו 36 נציגי חברות מתעשיית התיירות. במסגרת הפעילות בביתן, תופיע 'קבוצת בלבלו' לתיאטרון רחוב, המבקרים יוכלו להצטלם לגלויה אלקטרונית או מודפסת, לקבל קריקטורה עצמית על רקע נופי הארץ, ולרקוד ריקודי עם ישראלים לצלילי מוסיקת כליזמר.

Shutterstock Shutterstock
על רקע הצמיחה בתיירות הנכנסת מגרמניה בשנת 2010 והתייצבותה כמדינת המקור השלישית בתיירות לישראל מאירופה , ייצאו ביום ג' שר התיירות ונציגי משרד התיירות ליריד התיירות הגדול בעולם - ITB, שייפתח בברלין ביום ד' ויימשך חמישה ימים . ביריד צפויים להשתתף כ - 11,000 מציגים מ - 180 מדינות, כ - 180,000 מבקרים ואנשי תעשיית התיירות ואלפי עיתונאים .

הביתן הישראלי ישתרע על שטח של 770 מ'ר, בו יציגו 36 נציגי חברות מתעשיית התיירות של ישראל - בהם מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות ורשויות, את אפשרויות הביקור, הנופש והפנאי בארץ .

במסגרת הפעילות בביתן, תופיע 'קבוצת בלבלו' לתיאטרון רחוב, שתציג אירועים ודמויות היסטוריות, תוך הפעלת הקהל . המבקרים בביתן הישראלי יוכלו להצטלם לגלויה אלקטרונית או מודפסת עם נופי ארץ ישראל, לקבל קריקטורה עצמית על רקע נופי הארץ, ולרקוד ריקודי עם ישראלים לצלילי מוסיקת כליזמר .

המשלחת הישראלית, בראשות שר התיירות, אשר יפתח את הפעילות בביתן הישראלי, תפעל לחיזוק הקשרים עם גורמי תעשיית התיירות הגרמנית, ליצירת קשרי עבודה חדשים ולבחינת אפשרויות לשיתופי פעולה לקידום התיירות לישראל והגדלת הביקושים מגרמניה .

השר מיסז'ניקוב ייפגש במהלך היריד עם שר הבריאות הגרמני, Philipp Rösler, וידון עימו בדרכים לקידום תיירות המרפא מגרמניה לים המלח . בנוסף, ייפגש השר עם Ernst Burgbacher, מזכיר המדינה הפרלמנטרי לענייני תיירות ועם Klaus Brähmig, חבר הפרלמנט ממפלגת ה - CDU ויו'ר ועדת התיירות של הפרלמנט הגרמני . במהלך היריד יקיים השר מסיבת עיתונאים בדוכן הישראלי, בה יציג את יעדי משרד התיירות לשנה הקרובה בגרמניה .

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: 'התיירות מגרמניה, הניצבת במקום השלישי באירופה בתיירות לישראל, תואמת באופן מובהק את קהל היעד לישראל, זה הצורך תיירות בסימן דת, היסטוריה ותרבות . על מנת לחזק את התנופה בתנועת התיירות מגרמניה ולממש את הפוטנציאל הרב המצוי בה, שטרם מומש, יגביר משרד התיירות בשנה הקרובה את פעולות השיווק במדינה, בתקציב שיעמוד על 23 מיליון שקלים, ויאפשר קיום קמפיין פרסומי רציף ואינטנסיבי, באמצעי מדיה רבים, כולל פרסום בטלוויזיה' .

במהלך שנת 2010 ביקרו בישראל למעלה מ - 181,000 תיירים מגרמניה, גידול של 23% בהשוואה לשנת 2009 ו - 28% בהשוואה לשנת 2008 . הגידול נמשך גם בחודש ינואר, עם הגעתם של כ - 9,000 תיירים, גידול של 7% לעומת ינואר אשתקד .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: