אא

יריד התיירות הגדול בעולם Itb Berlin נפתח הבוקר

את החסות הראשית ליריד לקחה השנה פולין וצפויים לבקר בו למעלה מ - 160,000 מבקרים . שר התיירות ובכירי משרד התיירות ייטלו חלק ביריד, כמו גם רבים אחרים מהענף .

Shutterstock Shutterstock
יריד התיירות Itb ה - 45 במספר נפתח הבוקר ויערך החל מהיום ועד ל - 13 לחודש .

ביריד משתתפים השנה 11,163 מציגים וחברות מ - 188 מדינות והוא יעמוד בסימן הטכנולוגיות החדשות . ביריד צפויים לבקר כ - 100,000 מבקרים מענף התיירות ועוד כ - 60,000 מבקרים מהציבור הרחב .

את החסות ליריד השנה לקחה פולין והיא השנה "partner country" . כמו כן, הלוגו של פולין מתנוסס בכל הפרסומים של היריד, בכל רחבי גרמניה ובכל פרסום של היריד .

פולין שמה לה כמטרה לבדר את הקהל עם מראה מרגש של ריקוד הכוריאוגרף אגוסטין אגורולה, בליווי מוסיקה . כמו כן, תוצג מצגת של מיטב ההיצע של פולין בתחום הספא ואטרקציות בתחום הבריאות .

היריד יעמוד השנה בסימן התהפוכות הרבות. בחלק ניכר ממדינות ערב במזה״ת ויתקיימו במהלכו ודיונים וכנסים, במטרה לבחון את השפעת האירועים על עולם התיירות וההשלכות הצפויות מאירועים אלו . מצרים ולוב משתתפות גם הן ביריד .

כיום, קיים ביקוש רב גם למוצרי נישה, לדוגמא - נישת התיירות בקהילה ההומו-לסבית . ביקוש זה הוצג לראשונה בשנה שעברה . אגודת הנסיעות הבינלאומית של הקהילה ההומו-לסבית התרחבה ועכשיו היא כוללת גם את תרומותיה של ציריך, אנטוורפן, וינה, ת"א, ברזיל וארגנטינה . מסקנות מחקר, שנעשה ע"י RUF Jugendreisen ומקרינות על פיתוח הענף כולו, יוצגו לראשונה ביריד.

תחום הטכנולוגיה ביריד רכש מימד בינלאומי ומספק עשרה מציגים חדשים, הכוללים בין השאר את: Multicom, Peakwork, Accovia, Vilauma, לופטהנזה סיסטמס, Oléry מצרפת ועוד .

כפי שכבר פורסם ב'פספורטניוז', הביתן הישראלי ישתרע על שטח של 770 מ'ר, בו יציגו 36 נציגי חברות מתעשיית התיירות של ישראל - בהם מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות ורשויות . נציגים אלו יציגו את אפשרויות הביקור, הנופש והפנאי בארץ .

במסגרת הפעילות בביתן, תופיע 'קבוצת בלבלו' לתיאטרון רחוב, שתציג אירועים ודמויות היסטוריות, תוך הפעלת הקהל . המבקרים בביתן הישראלי יוכלו להצטלם לגלויה אלקטרונית או מודפסת עם נופי ארץ ישראל, לקבל קריקטורה עצמית על רקע נופי הארץ, ולרקוד ריקודי עם ישראלים לצלילי מוסיקת כליזמר .

המשלחת הישראלית, בראשות שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אשר יפתח את הפעילות בביתן הישראלי, תפעל לחיזוק הקשרים עם גורמי תעשיית התיירות הגרמנית, ליצירת קשרי עבודה חדשים ולבחינת אפשרויות לשיתופי פעולה לקידום התיירות לישראל והגדלת הביקושים מגרמניה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: