אא

עו"ד של דיזנהויז-יוניתורס לעו"ד לשכת מארגני תיירות: "עולה חשש כי הלשכה מתנהלת לכאורה במחשכים"

דיזנהויז-יוניתורס יוצאת נגד שמואל מרום . לאחר שליוסי פישר נציג החברה בלשכת מארגני תיירות נכנסת לא הורשה להשתתף בישיבה נשלח מכתב תקיף . יוסי פישר במכתב לעמי אתגר: "החברה סבורה כי הלשכה צריכה לבחון היטב אם שמואל מרום מהווה את הבחירה הטובה ביותר" .

Shutterstock Shutterstock
המאבק על תפקיד יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת מחריף. חברת דיזנהויז-יוניתורס, שעד כה נמנעה מלצאת בגלוי מול שמואל מרום, היו"ר הנוכחי, שרוצה להבחר לקדנציה נוספת, עוברת כעת לשלב המלחמה הגלויה.

עו"ד מיכל רוזנבוים, המייצגת את החברה, שלחה מכתב תקיף לעו"ד אלמוגית אביטל, היועצת המשפטית של לשכת מארגני תיירות נכנסת, על רקע העובדה שבישיבת הנהלת הלשכה, שהתקיימה ביום שני, נציג החברה, יוסי פישר, לא הורשה להישאר בה מלבד דברים שנשא בראשית הישיבה.

עו"ד רוזנבוים כותבת בין השאר בפנייתה: "התנהלות זו מטעם הנהלת הלשכה, אשר אינה מאפשרת לחבר בלשכה להשתתף בישיבות ההנהלה, מעלה טעם מר של ניסיון מכוון להסתיר מידע חיוני מחברי הלשכה אשר אינם מכהנים בהנהלת הלשכה. האמור מעלה חשש כבד כי הנהלת הלשכה מתנהלת לכאורה במחשכים וכי היא עושה זאת באופן מכוון על מנת להסתיר מידע הנוגע לשינויים צפויים בתקנון הלשכה ו-או מינויים צפויים בלשכה. מרשתי מבקשת להביע את מחאתה על העובדה כי חבר בלשכה אינו רשאי להשתתף כצופה בדיונים הנערכים בנושאים שונים במסגרת ישיבות הנהלת הלשכה. זאת, על אף, שלמיטב ידיעת מרשתי, מעולם לא נאסר על חברי הלשכה להשתתף בישיבות ההנהלה בתור צופים".

כמו כן, יוסי פישר שלח מכתב חריף לעמי אתגר, מנכ"ל הלשכה, על כך שלא אפשר לו להשתתף בישיבה, בו כותב פישר בין השאר כי: "במהלך הישיבה, ביקשתי את זכות הדיבור ועדכנתי את חברי ההנהלה כי מנכ"ל הלשכה, מר עמי אתגר פנה בנוכחותי במהלך יריד ה-WTM האחרון, אל מנכ"ל אי.די.בי תיירות, מר דוד קמיניץ ומר צביקה יוכמן, יו"ר משותף של אי.די.בי תיירות ומסר להם כי הנהלת הלשכה לא תיתן להדיח את מר שמואל מרום מתפקידו . על כך השיבו מר קמיניץ ומר יוכמן שאין זה מעניינו של מר אתגר, זהות האדם אשר ייצג את החברה בלשכה. על כך השיב מר אתגר שהוא יילחם בכל האמצעים העומדים בידיו למנוע את החלפתו של מר מרום ובכלל זה, שינוי תקנון הלשכה" .

עוד כותב פישר במכתבו כי: "כמו כן, במסגרת דבריי, הצהרתי בפני חברי הנהלת הלשכה כי אם בכל זאת, תחליט הנהלת הלשכה להמליץ לאסיפה הכללית לשנות את התקנון והאסיפה הכללית תאשר את התיקון, החברה תפרוש מחברות בלשכה. ברצוני להדגיש, כי עם כל הכבוד הראוי למר מרום ולפועלו, החברה סבורה כי הלשכה צריכה לבחון היטב אם מר מרום מהווה את הבחירה הטובה ביותר למלא את התפקיד, לאור העובדה כי מר מרום איננו מעורב בפעילות היום יומית של התיירות הנכנסת בישראל. בהערת אגב אזכיר לכולם את תוצאות הבחירות האחרונות לנשיאות התאחדות המלונות, בה גבר מר עמי פדרמן על הנשיא הקודם אלי גונן".

פישר מוסיף: "ברצוני לציין כי החברה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה, בכל ניסיון של הלשכה לבצע מחטפים שמטרתם מינוי היו"ר המכהן לתפקיד חבר כבוד, מבלי שהמינוי יבוצע על פי תקנון הלשכה ולאחר קבלת אישור כלל המוסדות המוסמכים של הלשכה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: