אא

אי.די.בי תיירות מבקשת לרכוש את המניות של שמואל מרום בדיזנהאוז-יוניתורס

החברה פנתה היום לעו"ד בעז אוקון, הבורר בין הצדדים, בבקשה לרכוש את מניות שמרום בדיזנהאוז בהתאם להערכת שווי, שתיעשה על ידי מעריך בלתי תלוי. החברה טוענת נגד מרום: "הוא נמצא בניגוד עניינים מובהק ואין להתפלא על פעולותיו לחבל בהתנהלות החברה".

Shutterstock Shutterstock
חברת אי.ד.בי תיירות עברה היום לפסים משפטיים במאבק עם שמואל מרום. החברה הגישה היום תביעה להסרת קיפוח נגד חברת שמרום, במסגרתה מבקשת אי.די.בי תיירות מהבורר בין הצדדים, בעז אוקון, לרכוש את מניות חברת שמרום בדיזנהאוז בהתאם להערכת שווי, שתיעשה על ידי מעריך בלתי תלוי.
מכתב התביעה מאשימה החברה כי שמואל מרום פועל באופן מגמתי לסכל את התנהלותה השוטפת של דיזנהאוז-יוניתורס, ונדמה כי מטרתו האמיתית היא להביא לכך שאי.די.בי תרכוש את חלקה בדיזנהאוז-יוניתורס במחיר מופקע.
"יודגש בהקשר זה כי מרום שימש עד לאחרונה כדירקטור בגוליבר, המתחרה בחברת דיזנהאוז- יוניתורס, ולכן הוא נמצא בניגוד עניינים מובהק בקשר עם אחזקתו בדיזנהאוז-יוניתורס, ואין להתפלא על פעולותיו לחבל בהתנהלותה השוטפת של החברה".
עוד נטען: "התנהלותה של שמרום, כמו גם של הדירקטורים שמונו מטעמה, הביאה את דירקטוריון דיזנהאוז-יוניתורס לידי שיתוק ניהולי ולמצב בו אין ביכולתם של השותפים בדיזנהאוז לקדם את ענייניה של החברה. כמעט מידי יום ביומו מקבלים חברי הדירקטוריון מכתבים משמרום, חלקם מנוסחים בלשון בוטה, תוקפנית ומשתלחת. מצב דברים בלתי נסבל זה הביא לכך שעל כל צעד ושעל של מי מחברי הדירקטוריון יש צורך בהתערבות עורכי דין. כתוצאה מכך, בחודשים האחרונים ישיבות הדירקטוריון מתנהלות באופן כזה שלא ניתן לקבל בהן החלטות ענייניות, והמצב יוצר קושי ליישם את התכנית האסטרטגית לקידום ושיפור עסקי חברות קבוצת התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: