אא

דוד קמיניץ מדבר על הכל בראיון ראשון ובלעדי ל'פספורט'

מנכ"ל אי.די.בי תיירות, בראיון מיוחד לעיתון 'פספורט', לרגל הכנס השנתי של סוכני הנסיעות: "כחלק מקבוצת אי.די.בי המצליחה במדינת ישראל, המטרה שגם 'אי.די.בי תיירות' תהיה קבוצת התיירות המצליחה ביותר".

Shutterstock Shutterstock
דוד קמיניץ, מנכ'ל אי.די.בי תיירות, שנכנס לתפקידו בחודש ספטמבר, התראיין לראשונה לרגל הכינוס השנתי של סוכני הנסיעות באילת, המתחיל היום .

קמיניץ, בראיון מקיף ביותר מדבר על הכל, ואומר בין השאר, כי המטרה שלו: 'כחלק מקבוצת אי.די.בי, המצליחה במדינת ישראל, המטרה שגם 'אי.די.בי תיירות' תהיה קבוצת התיירות המצליחה ביותר'.

על נוחי דנקנר, בעל הבית, אומר קמיניץ: 'אני יודע שעבור נוחי פעילות התיירות היא מאד חשובה, ואיפה שאנחנו צריכים מעורבות, אנחנו מגלים נכונות רבה של אי.די.בי'.

עוד מספר קמיניץ בראיון כי: 'מפריע לי קצת שאני מגלה תופעה, שמילה היא לא מילה, התחייבות היא לא התחייבות, ואני לא כל כך מכיר את זה'.

קמיניץ מדבר בראיון בין השאר בראיון על חברו הקרוב אורי בר-לב, על צבר תיירות, על פציעתו במלחמת יום הכיפורים, על ענף התיירות, על כניסתו לתחום, שאותו לא הכיר.

הראיון המלא עם קמיניץ בגיליון החדש של 'פספורט', שיצא במהדורה חגיגית, מיוחדת וענקית לרגל הכינוס השנתי.

עוד בגיליון ראיון ראשון עם מנכ'ל לופטהנזה בישראל, קרסטן צאנג, שמדבר על העבודה בישראל, על סוכני הנסיעות, על ישראל ועל התפיסה האסטרטגית שלו.

כמו כן, ראיון מיוחד עם מיכאל גבלר, יו'ר חברת הנציגויות הגרמנית אוויארפס, שבה שותפה חברת אופן סקיי ב-25%. בראיון הוא מדבר על השותפות בין החברות, על עתיד סוכני הנסיעות ועל תוכניות החברה.

כמו כן בגיליון ראיון ראשון עם דוד מימון, סמנכ'ל למסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על. על הילדות באופקים, דרך פיקוד על הבקו'ם לצמרת ההנהלה הבכירה של חברת אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: