אא

עמי אתגר: "הלשכה אינה צד לסכסוכים עסקיים כאלה או אחרים של חבריה"

כך מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל במכתב לחברי ההנהלה. אתמול [א'] קיים אתגר שיחות עם חבר ההנהלה בועז וקסמן בניסיון למצוא פתרון לבעיית מינוי יו"ר ללשכה. אמש שוב קראו חברים להטמיע את הלשכה בתוך התאחדות סוכני הנסיעות.

Shutterstock Shutterstock
עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, קיים אתמול בערב שיחות ממושכות עם חבר ההנהלה בועז וקסמן, בנסיון למצוא פתרון לבלגן שנוצר סביב מינוי יו"ר ללשכה.

אתגר אמר בין השאר לווקסמן כי כבר יש לו כאב ראש מכל המתרחש. וקסמן הציע לו לבחור מועמד מוסכם על הכל, במקום שמואל מרום או להאריך במספר חודשים את הכהונה של מרום, במטרה שעד אז הוא יסיים את ההתנהלות המשפטית מול אי.די. בי תיירות ואם עד אז העניין לא ייפתר הוא ייאלץ לעזוב את התפקיד.

בינתיים שלח אתגר מכתב לחברי ההנהלה, בו כתב בין השאר כי: "הלשכה איננה צד לסכסוכים עסקיים כאלה או אחרים של חבריה, והנהלת הלשכה מסתייגת מכל ניסיון להפוך את הלשכה לחלק מסכסוכים אלה. האינטרס המובהק של כלל חברי הלשכה הוא כי תיבחר ללשכה ההנהלה הטובה ביותר, שתוסיף להיות בעלת מעמד בענף התיירות ותוסיף לפעול לטובת קידום התיירות הנכנסת לישראל".

במכתבו תוקף אתגר את יוסי פישר, בגלל המכתב ששלח בשבוע שעבר מטעם דיזנהאויז יוניתורס, בו תקף את התנהלות הלשכה. "צר לנו כי חבר הלשכה בחר לפנות לכלל חברי הלשכה בהאשמות כנגד ההנהלה, הפועלת בהתנדבות ולטובת הלשכה וכלל חבריה", כתב אתגר.

בתוך כך, במהלך הכינוס השנתי של סוכני הנסיעות אתמול, העלו שוב מספר חברים, החברים בשני הארגונים, אפשרות להטמיע את פעילות לשכת מארגני תיירות נכנסת בתוך התאחדות סוכני הנסיעות. בכירים בהתאחדות אמרו כי אין בעיה לעשות זאת משום שיש בהתאחדות סקטור לתיירות פנים. הדבר לא מצריך פעולה מיוחדת מטעם ההתאחדות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: