חברת Avis עולה בקמפיין לקידום פעילות מכירת הרכב
הקמפיין מדגיש את היתרונות שבקניית רכב מיד ראשונה מ - Avis ובהם האחריות, השקיפות ותנאי המימון, המאפשרים ללקוחותיה להשתדרג מבחינת מודל הרכב אותו הם יכולים להרשות לעצמם.
Shutterstock
חברת Avis יוצאת בקמפיין לפעילות מכירת הרכב שלה. הקמפיין מדגיש את היתרונות שבקניית רכב מיד ראשונה מ - Avis ובהם האחריות, השקיפות ותנאי המימון, המאפשרים ללקוחותיה להשתדרג מבחינת מודל הרכב אותו הם יכולים להרשות לעצמם. הסלוגן שיוביל את הקמפיין - "נכנסת בשביל מודל 2006 - תתכונן לצאת עם 2008".
הקמפיין יעלה בעיתונות היומית, ברדיו בפריסה ארצית, מסכי חוצות, לוחות הרכב, ובאתר האינטרנט של החברה, בהיקף כספי הנאמד בכ - 600,000 ש"ח.
Avis מציעה קנייה בטוחה בזכות שקיפות מלאה: פירוט הסטוריית כלי הרכב הנרכשים, טופס בדיקה ממכון בדיקה מורשה, שנתיים אחריות והתחייבות לטרייד אין עתידי.
הקמפיין יעלה בעיתונות היומית, ברדיו בפריסה ארצית, מסכי חוצות, לוחות הרכב, ובאתר האינטרנט של החברה, בהיקף כספי הנאמד בכ - 600,000 ש"ח.
Avis מציעה קנייה בטוחה בזכות שקיפות מלאה: פירוט הסטוריית כלי הרכב הנרכשים, טופס בדיקה ממכון בדיקה מורשה, שנתיים אחריות והתחייבות לטרייד אין עתידי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}