אא

ארקיע תטוס למוסקבה וסנט פטרסבורג

החברה קיבלה היתר ממשרד התחבורה, להפעיל טיסות שכר שבועיות למוסקבה ולסנט פטרסבורג. צופים כי המהלך יביא לתוספת של כמיליון יורו בשבוע לתיירות הישראלית.

Shutterstock Shutterstock

בשבוע שעבר קיבלה חברת ארקיע היתר רשמי ממשרד התחבורה, להפעיל במהלך החורף הקרוב שתי טיסות שכר שבועיות על קו תל אביב-מוסקבה ותל אביב-אילת, וכן טיסה שבועית אחת על קו תל אביב – סנט פטרסבורג ותל אביב – אילת.


באחרונה רכשה החברה שני מטוסי אמברר חדשים מסוג 95A בעלות של 70 מיליון דולר. חלק מן הטיסות ליעדים החדשים ברוסיה יבוצעו על גבי מטוסים אלה, המכילים 122 מושבים כל אחד. אבי נקש, מבעלי ארקיע, אמר: "אני רוצה להודות למשרד התחבורה, אשר נתן בנו את האמון שמגיע לנו. באחרונה הרחבנו את היקף פעילותינו ואף את צי המטוסים שלנו, ואנו ערוכים להפעלת קווים חדשים נוספים, ובתדירויות גבוהות".

מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, הוסיף: "באחרונה סיטונאי תיירות רוסים מגלים עניין רב בטיסות לארץ, בעקבות מהלך ביטול הוויזות. גם התיירים הרוסים מגלים עניין, ועל פי הערכותינו במהלך החורף הקרוב צפויים להגיע לארץ כ-1,000 תיירים רוסים בשבוע, בעיקר לאילת. מדובר על חבילות תיירות בשווי של כ- 800-1000 יורו, ביחד עם השירותים הנלווים. לפי הערכות שלנו בארקיע, המהלך החדש יביא לתוספת של כמיליון יורו בשבוע לתיירות הישראלית. חברת ארקיע ערוכה לביקושים הללו, וממתינה בציפייה להחלטת משרד התחבורה על הפעלת הקו הסדיר למוסקבה. אני בטוח כי החברה תוכיח לציבור, הן ברמת המחירים והן ברמת השירותים, שאנו ראויים להיות מובילים בקו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: