אא

קובי קרני: ההתאחדות נאבקת עם תקציב מדולדל וצריך לראות מה עושים עם זה

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות הסביר היום לחברים מה המשמעות מבחינת חוזקה של ההתאחדות. על חברות התעופה אמר קרני: "שנתיים זרקתם אותנו לכלבים. הבי.אס.פי הפך להיות מנגנון להטיל עלינו קנסות".

Shutterstock Shutterstock
יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, שנשא אתמול בפתיחת הכינוס השנתי של ההתאחדות נאום תוקפני נגד חברות התעופה ויאט"א, המשיך היום באסיפה השנתית בדברים קשים, כדי להעמיד את החברים במקומם ולהסביר להם את המציאות.

קרני אמר בין השאר: "התאחדות חזקה זה דבר חשוב לקיום שלנו לא בגלל ההתאחדות, אני אומר את זה כסוכן נסיעות. לא חברות תעופה, לא משרדי ממשלה, אף אחד לא מתייחס אלינו ברצינות. ההתאחדות נאבקת עם תקציב מדולדל וצריך לראות מה עושים עם זה. יש הישגים ואני מקווה שהמשפטים יביאו אותנו לעוד יותר הישגים. השגנו הישגים במע"מ, העלאת הימים של עסקאות מכר, יש חוק ביטול כללי של עסקאות במדינת ישראל והצלחנו להחריג אותו".

קרני אמר על כך שההתאחדות פנתה לממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן: "הם זעקו איך לא שיתפנו אותם בכך, שנתיים זרקתם אותנו לכלבים ואתם לא יודעים שיש בעיה. אם אני משלם האחריות חלה גם עליכם, אין לי מדפסת כספים במשרד. עמלה אפס זה קטע ערכי של כבוד עצמי. אם אני אוותר על זכות בסיסית איך אתמודד מול כל הדברים, והתגובה של הבי.אס.פי בעיתון פספורט לא ראויה. הוא הפך להיות מנגנון במקום לגבות מחיר כרטיס טיסה, אמצעי להטיל עלינו שלל קנסות שאלוהים לא חזה. חברות התעופה מרוויחות יותר ממה שמטילים עלינו מכרטיסי טיסה. הציבור שיושב פה צריך להאמין בהתאחדות ולתמוך בה. ויש לנו מהממונה על ההגבלים העסקיים ציד מכשפות".

קרני דיבר עם החברים על הצורך של ההתאחדות להעלות את דמי החבר, בגלל הירידה הגדולה בהכנסות ההתאחדות: "כשאנחנו רוצים להעלות דמי חבר במאה שקל יש עליהום, שימו דברים בפרופורציה. ההתאחדות מטפלת בעתיד, בטכנולוגיות, בעוד שורה של דברים. אנחנו מתכווצים, יש פחות משרדים שמשלמים, פחות הכנסה, אם רוצים לדאוג לקיום שלנו חייבים לעשות משהו בנושא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: