אא

יריד ה ITB בברלין הסתיים -עליה במספר המציגים והמבקרים

כ-170000 מבקרים, פקדו את יריד התיירות המוביל בעולם, הזמנות בהיקף העולה על שישה מיליארד אירו וזאת למרות רעידת האדמה ביפן והמהומות במזה"ת.ביריד נטלו חלק כ 7000 עיתונאים מכל העולם .

Shutterstock Shutterstock


יריד ITB ברלין ה - 45 במספר ננעל וזאת  לאחר שמשך אליו את המספר הרב ביותר של קניינים מהעולם בתולדות יריד ITB ,  כמו כן, נרשמה השתתפות רבת משתתפים של מציגים ומבקרים.

ד"ר כריסטיאן גוקה סמנכ"ל התפעול הראשי של Messe Berlin סיכם את האירוע : "בכל שנה ITB Berlin   מושך אליו מספר הולך וגדל של מקבלי ההחלטות הבינלאומיות. כיום, 40 אחוז מהקניינים הגיעו ליריד מחו"ל. 
כתוצאה מכך, לא רק שיריד ברלין יכול להחשב כבעל המגוון הרחב ביותר מבחינת המציגים שלו, אלא שזהו גם היריד הבינלאומי הרחב ביותר מבחינת המבקרים שלו. אלו הם התנאים המוקדמים האידיאליים עבור ההצלחה העסקית, ואנו מאמינים כי המציגים השיגו נפח עסקי גדול יותר, באופן משמעותי, לעומת הישגיהם בשנה שעברה, עם שווי של יותר משישה מיליארד אירו ".

שתי הפגישות המשמעותיות ביותר של שרים, הבטיחו כי הפוליטיקה הבינלאומית והדיפלומטיה ייוצגו באופן דומיננטי ביריד ITB ברלין השנה. ה -"UNWTO Silk Road Ministers Summit" שיחק תפקיד מכריע במאמצים לקדם את פיתוח התיירות ארוכת הטווח של אזור דרך המשי. כמו כן, היריד אירח השנה גם את השרים העוסקים בשינויי האקלים של אסיה-פסיפיק.

מדינות צפון אפריקה ניצלו את ההזדמנות של מקום המפגש של התעשייה, על מנת לעורר מחדש את ענף התיירות החיוני להן.

מצרים הציגה קמפיין פרסומי חדש המתמקד בתהליך הדמוקרטיזציה והשלום המתרחש בארצם.

רעידת האדמה והצונאמי ביפן העיבו על הרוח החיובית ששררה ב-26 אולמות התצוגה. משבת בצהריים, הדוכנים של יפן היו סגורים.

11,163 חברות וארגונים מ - 188 מדינות הציגו את כל הספקטרום של תעשיית התיירות הבינ"ל, לעומת 11,127 מ - 187 מדינות אשתקד.

מצגות וימי עיון של "world eTravel", תוכנית חדשה השנה, משכו כמה אלפי משתתפים מעוניינים והוכיחו הצלחה גדולה.

שיאים חדשים נקבעו ביריד השנה, עם 15 אחוזים עלייה לסך של 14,000 משתתפים.

"ITB Future Day" ו - "ITB Hospitality Day" היוו מוקדי משיכה מרכזיים לציבור הרחב שהגיע ליריד.

מונגוליה, הממוקמת בין רוסיה לבין סין, סיפקה השנה הרבה מידע על הארץ המרתקת . וזכתה להצלחה ניכרת עם מאמציה להקים פרופיל גבוה בתחום תרבות ותיירות אקולוגית .

דיונים על ידי מומחים בולטים בנושאי ניידות ידידותית לאקלים, בפרט "הפאנל של ממציאי הניידות הסולארית", שוב הוכיחו את היתרונות והחדשנות של יריד זה.

למרות העובדה כי בסוף השבוע מזג האוויר בברלין סיפק טעימה ראשונה של אביב עם שמש בהירה, מספר גדול של אנשים מברלין וברנדנבורג נהרו בכל זאת אל אולמות התצוגה.

לפי מארגני היריד   60 אלף אנשים מהציבור הרחב ביקרו  ביריד ביומיים האחרונים שלו בו נפתח למבקרים שלא מהענף.


פולין שלקחה השנה חסות על היריד   , הפגינה בפני המבקרים  את היכולות הבולטות שלה בתיירות, עם טקסי פתיחה מרהיבים, שכללו סרטי תלת מימד ומופע ריקוד אוונגרד. כל האזורים הוצגו ב-1600 מ"ר בתצוגה.

ג'אן ווארזניאק, מנהל לשכת התיירות הגרמנית בפולין סיכם את התרשמותו: "זאת תחושה נפלא להיות מדינה שותפה. היינו צריכים לחתום מראש על שותפות לשנתיים. עכשיו יש אפילו התעניינות גדולה יותר בפולין. קיימנו דיונים מוצלחים מאוד והיריד נתן לנו דחיפה משמעותית נוספת".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: