אא

ההתאחדות קוראת לסוכנים להיזהר מקריסת אליטליה

עמדת ההתאחדות ואפשרויות פעולה בעקבות הודעת הנהלת החברה, כי קיים חשש שהחברה לא תוכל להמשיך ולהפעיל חלק מטיסותיה כבר ביום שני הקרוב [מחר].

Shutterstock Shutterstock
סוכנים רבים פנו היום להתאחדות סוכני הנסיעות בבקשות הבהרה ואפשרויות פעולה מאז פורסמה הידיעה על פיה קיים חשש שחברת אליטליה לא תוכל להפעיל חלק מטיסותיה כבר ממחר. להלן עמדת ההתאחדות באשר להזמנת כרטיסי טיסה, וכן האפשרות של ביטול כרטיסי טיסה והסדרי החזרת כספים:

1. על סוכן שמכר כרטיסי טיסה של אליטליה בימים האחרונות, או מתעתד למכור כרטיסים של החברה לוודא כי לקוחותיו מודעים למצבה של החברה ולהבטיח כי התשלום בגין מכירת כרטיסים אלו לא יתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, אלא רק באמצעות מזומן, המחאות בלתי חוזרות או העברות בנקאיות בלתי חוזרות.

2. באשר ללקוחות ו/או סוכנים המבקשים לבטל כרטיסי טיסה שכבר נרכשו, אך חוששים מהתהליך הארוך של הטיפול ב- refund, ניתן לנקוט בפעולות הבאות:

• לבטל עד מחר ה- 15 לחודש את כרטיסי הטיסה ולקזז את סכום כרטיס הטיסה מהתשלום החודשי לאליטליה, ככל שיש תשלום אותו חייבת סוכנות הנסיעות לאליטליה.

• יש להודיע על הקיזוז בכתב לחברת אליטליה עם העתק ל- BSP .

• לגבי לקוחות המצויים בחו"ל והמעוניינים לרכוש כרטיסי טיסה חליפיים, ניתן לפעול על פי הנאמר לעיל לעניין הביטול והקיזוז.
בהתאחדות מציינים כי: "בסוף השבוע התרבו הפרסומים הצופים מקרים של קריסת של חברות תעופה. אנו קוראים לחברי ההתאחדות לנוקט משנה זהירות בקבלת הכספים מהלקוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: