אא

התאחדות המלונות: שנת 2010 הסתיימה עם שיעור תשואה ממוצע על ההון של 6.5%

יום לאחר שהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה ששנת 2010 הייתה הטובה ביותר למלונות מאז קום המדינה, מציגים בהתאחדות המלונות נתונים המסבירים מדוע יזמים לא עומדים בתור כדי להקים בישראל מלונות.

Shutterstock Shutterstock
אתמול הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הציגה נתונים של פדיון המלונות בישראל שהראו ששנת 2010 הייתה הטובה למלונות מאז קום המדינה, אך בהתאחדות המלונות עוצרים היום את החגיגה ומבהירים, שנת 2010 הסתיימה עם שיעור תשואה ממוצע במלונות על ההון של 6.5% בלבד.

שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות מבהיר כי:" מבדיקה, שנערכה לאחרונה בהתאחדות המלונות בישראל, מתברר כי התשואה על ההון בענף המלונאות בארץ נופלת באופן ניכר מהמלונאות באירופה וברוב חלקי תבל. זהו שיעור נמוך, שמביא לכך שיזמים בישראל לא עומדים בתור כדי להקים מלונות".

במהלך יריד התיירות ITB שנערך בשבוע שעבר בברלין, נשיא התאחדות המלונות עמי פדרמן ניצל את קשריו הטובים עם חברות המחקר הבינלאומיות המובילות בתחום המלונאות והתיירות, והוביל לסיכום עם נציגיהן במהלך היריד בברלין של חילופי מידע בין מלונות בישראל ומלונות באירופה ובשאר העולם. המהלך של פדרמן נועד כדי לעזור לשפר את שיעור התשואה על ההון.

מדובר בין השאר בחברות הבינלאומיות:STR ,HVS ,TRI שמתמחות באיסוף וריכוז בסיסי נתונים מתחומי התיירות השונים ובמחקרי עומק. המטרה שחילופי המידע שלא היו נגשים עד כה ישמשו את המלונאים בישראל בניהול הפיננסי של המלונות ובחתירה לתנאי רווחיות גבוהה יותר. הדבר יאפשר למלונאים בישראל לעשות השוואה עם מה שק'ורה בעולם מבחינת:תפוסות, מחירים, רווחיות ועלויות תפעול שונות כגון:כח אדם, עלויות אנרגיה ומיסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: