אא

120 עובדי מלונות ישרוטל משתתפים בתחרות יין

מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב: "היין הוא אחד התחומים בהם חשוב לנו להתמקצע. מטרתנו היא להמשיך ולהתמיד בהכשרת אנשי מקצוע מעולים, שיהפכו גם את חווית שתיית היין לאירוע איכותי ומענג".

Shutterstock Shutterstock
ב- 21 במרץ תקיים חברת ישרוטל את שלב חצי הגמר והגמר של תחרות היין, הנערכת בשיתוף יקבי רמת הגולן. התחרות החלה לפני כחודש, על ידי חלוקת שאלונים בסיסיים בתחום היין לכ- 120 מעובדי 12 בתי המלון של החברה.

כדי להגיע לרמת הבנה ואופן הגשה מקצועיים בתחום היין, הושקעו משאבים רבים בהדרכה ובהכשרה של המלצרים ועובדי הבר המשתתפים בתחרות.
טרם תחילתה של התחרות קיבלו המלצרים והברמנים הדרכות בנושא היין, ולאלו שעלו לשלב חצי הגמר נערכה הדרכת יין מעמיקה ויסודית על ידי אנשי המקצוע של יקבי רמת הגולן.

"היין הוא אחד התחומים בהם חשוב לנו להתמקצע. מטרתנו היא להמשיך ולהתמיד בהכשרת אנשי מקצוע מעולים, שיהפכו גם את חווית שתיית היין לאירוע איכותי ומענג", מסר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב.

בשלבי תחרות חצי הגמר והגמר, אליהם הגיעו 30 מתמודדים - הם יידרשו להוכיח ידע מקצועי רב בתחום, ולעמוד תחת עיניהם הבוחנות של השופטים עליהם ימנו בין היתר: אנשי המקצוע של יקבי רמת הגולן, השף ארז קומרובסקי והשף הראשי של מלון רויאל ביץ' באילת בועז דרור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: