אא

סיטי טאואר חידש את פניו ונפתח מחדש - בהשקעה של 10 מליון ₪

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות פתאל: " אנו מתכוונים להחזיר לסיטי טאואר את מעמדו כמלון העסקים המוביל של אזור תל אביב ורמת גן, ומוקד משיכה לקהילת העסקים המבקרת באזור הבורסה.

מלון לאונרדו סיטי טאואר – מהמלונות המוכרים והוותיקים בקרב הקהילה העסקית בישראל, סיים בימים אלו את מתיחת הפנים -
בעקבות רכישתו של המלון על ידי רשת פתאל במסגרת עסקת אזורים לפני כשנה, ומיתוגו כ"לאונרדו" – מותג מלונות העסקים של הרשת באירופה, עבר המלון במהלך החודשים האחרונים שיפוץ ועיצוב מחדש, במטרה להביאו לסטנדרטים המזוהים עם המותג "לאונרדו" בחו"ל.

המלון עוצב על ידי האדריכל אנדריאס נוידהאם – האחראי על השפה העיצובית של מלונות לאונרדו בעולם.
הנראות החדשה, בהשקעה של 10 מליון ש"ח , כללה שיפוץ מלא ומקיף של החדרים והסוויטות, המסדרונות, אולמות הכנסים, טרקלין העסקים, הספא וחדר הכושר.
באולם הכניסה ששונה יד כעת  בר-מסעדה איטלקי שבהקמתו שימש השף מנה שטרום כיועץ קולנירי. כמו כן, הוקמו במלון שני חדרי ישיבות נוספים והוגדרו 4 חדרים המיועדים לנשות עסקים ומותאמים לצרכיהן המיוחדים.

בסך הכל מציע המלון כ- 167 חדרי אירוח, מהם 32 סוויטות. החדרים מושכרים במחיר של 200 דולר לזוג לילה , ובמהלך הפסח ב- 850 ₪ לזוג ללילה.

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, ציין: " אנו מתכוונים להחזיר לסיטי טאואר את מעמדו כמלון העסקים המוביל של אזור תל אביב ורמת גן, ומוקד משיכה לקהילת העסקים המבקרת באזור הבורסה.

מלון לאונרדו סיטי טאואר הינו בעלות משותפת של רשת מלונות פתאל ואיש העסקים יצחק תשובה.
הרשת חיזקה בשנה האחרונה את מעמדה בתחום המלונות העסקיים והעירוניים באזור המרכז, כאשר הקימה את לאונרדו בוטיק באזור העסקים של רמת החי"ל, רכשה את מלון בזל בת"א, הודיעה על הקמת מלון עסקים ברחובות וכעת מסיימת את שיפוצו של הסיטי טאוור. כיום מנהלת הרשת כ-1050 חדרי אירוח באזור תל אביב.

בקרוב יצטרף לפרוטפוליו המלונות בתל אביב גם מלון "הרודס", אשר יהווה מודל ייחודי במפת המלונות שעל קו החוף של העיר - הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חווית השהות בו. שיפוצו צפוי להסתיים לקראת פסח הקרוב .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: