אא

קבוצת אופיר טורס משיקה מנוע חיפוש חדשני להשוואת מחירים

יוני וקסמן, משנה ליו"ר הקבוצה ומנהל הטכנולוגיה: "העובדה שהשירות כולו נעשה דרך אתר האינטרנט של החברה, מאפשרת לנו להציע ללקוחתינו את המחירים הזולים ביותר ולאפשר להם גישה למגוון עצום של חברות תעופה ומבצעים אטרקטיביים".

Shutterstock Shutterstock
קבוצת אופיר טורס, מכריזה היום על השקת מנוע חיפוש משוכלל באתר החברה, המאפשר לרכוש כרטיסי טיסה ולקבל את הכרטיסים ישירות למייל. השירות פועל 24/7 במשך כל השנה. בנוסף, מנוע החיפוש מאפשר השוואת מחירים בין הספקים השונים, הצגת המחירים הזולים ביותר, וקבלת המחירים המוזלים שמציעה אופיר טורס כסיטונאית תיירות מובילה.

"העובדה שהשירות כולו נעשה דרך אתר האינטרנט של החברה, מאפשרת לנו להציע ללקוחתנו את המחירים הזולים ביותר ולאפשר להם גישה למגוון עצום של חברות תעופה ומבצעים אטרקטיביים", אמר יוני וקסמן, משנה ליו"ר הקבוצה ומנהל הטכנולוגיה.

כחלק משדרוג אתר האינטרנט של החברה, שעובר בימים אלה שינויים משמעותיים, השיקה קבוצת אופיר טורס מבצע קופונים, המאפשר ללקוחות לרכוש דרך האתר קופון זוגי בשווי 150 $ במחיר של 50 $ בלבד לרכישת כל נופש / חבילת נופש לחו"ל שעלותם מעל 400 $. כמו כן ניתן יהיה לרכוש במחיר של 50 ש"ח קופון ששוויו 300 ש"ח עבור רכישת כל נופש / חבילת נופש בארץ שעלותם מעל 2000 ש"ח.

מנהלת השיווק של קבוצת אופיר טורס, מירה אלטמרק-סופר: "הקופונים הפכו לטרנד סוחף בעולם. קבוצת אופיר טורס שמחה להציע ללקוחותיה את האפשרות ליהנות מרכישת קופונים במחירים הזולים בחצי ויותר ממחיר מימושם ולעודד רכישת חבילות תיור ונופש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: