אא

פסח בצוק מנרה

דמויות תנ"כיות יספרו בשבילי החורש את סיפור יציאת מצרים בליווי סדנאות תיפוף וקצב.

Shutterstock Shutterstock
בחול המועד הפסח, בתאריכים 19.4-25.4 יספרו בצוק מנרה את סיפור יציאת מצרים. המבקרים שיגיעו לצוק יצאו למסע מופלא לזמן קדום, בשבילי החורש הטבעי, ויפגשו את מרים ומשה ועוד רבים מבני ישראל ומבני מצרים שיספרו את סיפורי התנ"ך ויחלקו חוויות מיציאת מצרים. כל זאת ברקע נופו של הגליל העליון. במסגרת האווירה התנ"כית שתתקיים בצוק מנרה, יערכו מופעים מוזיקאליים בשיתוף הקהל. כמו כן, יערכו סדנאות לבניית חלילים ותתקיים סדנת אצטרובלים עם דגש על מחזור ושמירה על סביבה ירוקה. בבית הילד - מתחם ג'ימבורי מקורה לקטנטנים, הפעלות יצירה באווירת החג ועוד. כל זאת ללא תוספת מחיר.

בנוסף לחגיגה התנ"כית באתר ולסדנאות היצירה, מציע אתר צוק מנרה, מגוון אטרקציות וחוויות לכל גיל, שבמרכזן הרכבל הארוך ביותר בישראל שאורכו 1,740 מטר. הרכבל מטפס ממבואותיה הדרומיים של קריית שמונה ועד לקיבוץ מנרה במרומי רכס נפתלי, באמצעות 12 קרוניות.

אטרקציות באתר בתשלום נוסף:
מגלשות ההרים אקסטרים מציעות גלישה במורדות ההרים במסלול מסעיר ומדהים לאורך 1,200 מ', המהירות המרבית הינה 40 קמ"ש בשליטת הגולש .

אטרקציה נוספת לילדים ולמבוגרים כאחד היא טרמפולינת הבנגי' דום, המאפשרות קפיצה עד לגובה של 9 מ'.

רכבת בצוק – טרקטור המוביל 2 קרוניות נוחות וחדישות. הרכבת יכולה להסיע עד 40 אנשים בסיור. הרכבת הנוסעת במסלול מעגלי, יוצאת בכל שעה עגולה מהתחנה העליונה בצוק מנרה ומסיירת לאורך כביש המערכת, עמדת האו"ם, תצפית על לבנון, תצפית על עמק החולה וסיור במטעי הקיבוץ. הסיור ברכבת כולל הסבר על ההיסטוריה של האזור, מלחמת לבנון השנייה, ישובי האזור, גידולים חקלאיים, סוגי הפירות ועוד. משך הסיור כ- 40 דק', מלווה בהדרכה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: