אא

הוועדה לקביעת דירוג בתי המלון של התאחדות המלונות ממליצה על השיטה האירופאית

הוועדה בראשותו של יוסי פישר, החליטה ששיטת הדירוג האירופאית, המונה כ-11 מדינות וכוללת 270 קריטריונים, הכי מתאימה לישראל. במקביל, משרד התיירות הקים צוות [אשר נעדר מלונאים], שיבדוק איך מתאימים את הקריטריונים לישראל.

Shutterstock Shutterstock
המלונאים החליטו לבחור בשיטת דירוג המלונות האירופאית כמתאימה למלונות בישראל. זאת ההמלצה בוועדה שדנה בשבועות האחרונים בדבר, בראשותו של יוסי פישר מאי.די.בי תיירות, בעל ניסיון רב במלונאות.

הוועדה איחדה סביבה את מיטב המלונאים בישראל. בוועדה נטל חלק בין השאר נשיא ההתאחדות עמי פדרמן, רפי שדה מנכ"ל רשת פתאל, עמי הירשטיין מנכ"ל רשת מלונות דן, רפוי וינר מנכ"ל רשת טמרס, לסלי אדלר מבעלי רשת אטלס, סמדר נמרודי רינות יו"ר רשת רימונים, רוני פורטיס מנכ"ל הילטון ת"א, אתי לוי מנכ"ל רשת פרימה, ג'ימי זוהר מנכ"ל רשת קרלטון ת"א, דודו עוז מנכ"ל הולידיי אין ים המלח, יעקב סודרי שהצטרף לא מזמן לרשת פתאל. יש לציין כי עמי פדרמן ראה בוועדה חשיבות גדולה מאד ולכן הקדיש לפעילותה לא מעט זמן.

כאמור, המלונאים בחרו בשיטה האירופאית כמתאימה ביותר לישראל. כיום מונה השיטה הזו 11 מדינות מתוך 27 מדינות האיחוד האירופאי. כאשר כל התהליך לקח כשלוש שנים מהצגת השיטה. יש לציין כי השיטה מונה 270 קריטריונים בדירוג של בין כוכב אחד עד חמישה כוכבים, כאשר יש דירוג ביניים של 3,4,5 כוכבים SUPERIOR המתאים לדרוג ביניים בין כוכבים.

המלונאים לא יוכלו להכניס יותר מדי שינויים למפרט האירופאי ואם לא יידעו להתאים את עצמם לדרישות, הם ימצאו את עצמם בבעיה גדולה.

הוועדה המשותפת עם משרד התיירות ללא מלונאים
בתוך כך משרד התיירות הקים ועדה משותפת אשר תבדוק איך מתאימים את הקריטריונים של שיטת הדירוג האירופאי לבתי המלון בישראל.
מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, מינה לוועדה את רפי בן חור, סמנכ"ל תפעול שירות ותקינה במשרד, שישמש גם כיו"ר הועדה. , גדעון שניר-סמנכ"ל אסטרטגיה ומשאבי אנוש במשרד התיירות, שמוליק צוראל-מנכ"ל התאחדות המלונות, יוסי פתאל-מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פישר-נציג הבעלים באי.די.בי תיירות, יוסי וייס-יו"ר ארגון מורי הדרך, ג'ימי זוהר-מנכ"ל מלון קרלטון ת"א, עמי אתגר-מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת ורם ליסטמן-סגן מנכ"ל תפעול שירות ותקינה במשרד התיירות.

בוועדה יש רק מלונאי בפועל אחד לצד פקידים ממשרד התיירות.
נשאלת השאלה, מדוע לא צורפו לוועדה עוד מלונאים?.
מנכ"ל משרד התיירות ביקש שהוועדה תגיש את המלצותיה עד ה-18.4.2011.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: