אא

אתי לוי, מנכ"לית מלונות פרימה, נבחרה ליו"ר איגוד מנהלי בתי המלון בישראל

עם בחירתה אמרה אתי לוי: "שוק המלונאות הישראלי מתמודד עם אתגרים לא פשוטים ויש לנו משימות רבות. אחד הנושאים הבוערים ביותר הוא משיכת אנשים צעירים ומוכשרים לתחום, שיהוו את דור ההמשך וישתלבו בתפקידי מפתח בתעשייה".

Shutterstock Shutterstock
אתי לוי, מנכ"לית רשת מלונות פרימה, נבחרה היום ליו"ר איגוד מנהלי בתי המלון בישראל. לוי תחליף את היו"ר היוצא, רפי ויינר. ההחלטה התקבלה הבוקר באספה השנתית של איגוד מנהלי בתי המלון שנערכה במלון שרתון בתל אביב.

לוי משמשת מזה כ-16 שנים כמנכ"לית רשת מלונות פרימה, המונה 9 מלונות ברחבי הארץ. לוי הינה אחת הדמויות הוותיקות בעולם המלונאות הישראלי. את הקריירה בתחום החלה לפני כמעט ארבעה עשורים, כפקידת קבלה בעת פתיחת מלון הילטון בתל אביב. בהמשך עבדה כמנהלת קבלה והזמנות במלון מגדל שלום, ולאחר מכן שימשה כמנהלת שיווק ומכירות ברשתות מלונאות שונות, עד שמונתה למנכ"לית רשת מלונות פרימה.

עם בחירתה אמרה אתי לוי: "אני מודה לחברי האיגוד שבחרו בי ורואה בתפקיד הזה שליחות גדולה. שוק המלונאות הישראלי מתמודד עם אתגרים לא פשוטים ויש לנו משימות רבות. אחד הנושאים הבוערים ביותר הוא משיכת אנשים צעירים ומוכשרים לתחום, שיהוו את דור ההמשך וישתלבו בתפקידי מפתח בתעשייה".

איגוד מנהלי בתי מלון בישראל מאגד את מנהלי בתי המלון במסגרת חברתית-מקצועית. מטרת האיגוד הינה לקדם את מקצוע ניהול בתי מלון והרמה המקצועית של ענף המלונאות בארץ ולעבד תקנים ונהלים למטרה זו, וכן לסייע בליבון ובפתרון בעיות מקצועיות של חברים. האיגוד משתתף או מייצג את חברי האיגוד במוסדות בינלאומיים, ממלכתיים וציבוריים הקשורים בפעולות המלונאות, כגון: הכשרת מנהלים, תנאי עבודה של מנהלים, קידום התיירות ועוד. באיגוד חברים כ-170 מנהלי בתי מלון בישראל וכ-50 חברי דור ההמשך, המהווים עתודה לתפקידי ניהול בתעשייה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: