אא

הפנינג פסח לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא בירושלים

סיורים תיאטראליים עם שחקנים מחופשים, סדנאות יצירה מקוריות, מופע של תיאטרון אורנה פורת ועוד.

Shutterstock Shutterstock
מוזיאון ארצות המקרא בירושלים מזמין את כל המשפחה להפנינג פסח הכולל: סיורים תיאטראליים בגלריות המוזיאון, פסטיבל אביבי של סדנאות יצירה מיוחדות לחג ומסע בעקבות סיפורי התנ"ך במוזיאון עם שַׁמשִׁי בחוברת קומיקס מדליקה לילדים ומשפחותיהם. הכניסה למוזיאון חינם לילדים ולמבוגרים כאחד, בחסות בנק הפועלים.
ההפנינג יתקיים ב20-22, 24 לאפריל.

במהלך הסיורים התיאטראליים יזכו הילדים והוריהם לראות את אחד האוספים המרשימים ביותר של תרבות מצרים העתיקה, המוצג במוזיאון ארצות המקרא ירושלים, דרכו ניתן ללמוד איך נראו החיים במצרים העתיקה, במה האמינו המצרים הקדמונים, מה הם לבשו, מה עשו שם אבותינו, כיצד והאם הם הושפעו מהתרבות המצרית. במוזיאון מוצגות כתובות בכתב ההירוגליפים , דגם של גיזה , כדים וכלים ששימשו לחניטה המצרית, ארונות קבורה צבעוניים ואפילו פסל של פרעה, רעמסס השני. גם מי שלא משתתף בסיור, מוזמן לבקר בגלריית מצרים ולהתרשם מהמוצגים היפים והמרתקים. ההשתתפות בסיורים אינה כרוכה בתשלום.

סיורים מודרכים חינם למבוגרים יתקיימו מדי יום בעברית ובאנגלית:
עברית – כל שעה עגולה מ-11:00– 16:00, יום ו' וערב חג שני 11:00, 12:00.
אנגלית – 10:30. ההשתתפות בסיורים אינה כרוכה בתשלום.

סדנאות יצירה ייחודיות יעניקו לילדים מזכרת ממצרים העתיקה ומתערוכת הפסלים החדשה של מנואל אלוורז המוצגת במוזיאון: דגם קריעת ים סוף; בית נר מחומר בצורת פירמידה; כתונת הפסים של יוסף; תיבת משה לאמבטיה.
15 ש"ח לסדנא | 3 סדנאות ב-40 ש"ח

ההצגה "דוד וגולית" של תיאטרון אורנה פורת בשיתוף תיאטרון נח
בימים ד' ו-ה' בשעה 12:00 תתקיים ההצגה "דוד וגלית" של תיאטרון אורנה פורת בשיתוף תיאטרון נח. ההצגה מגוללת את אחד מסיפורי המקרא האהובים על ילדים ומביאה לצופה שפת תיאטרון ייחודית: ציורים על קרטון שמתעוררים לחיים והופכים לדמויות מסיכות ואביזרים. הצגה איכותית וקסומה, מתובלת בהומור ומפעילה את הדמיון.
25 ש"ח לכרטיס, 3 כרטיסים ב-60 ש"ח.

מסע בעקבות סיפורי התנ"ך בגלריות המוזיאון עם דמותו של שַׁמשִׁי בחוברת קומיקס מדליקה לילדים ומשפחותיהם - 20 ש"ח בלבד לרגל החג.

תערוכות מיוחדות
"לכל הרוחות והשדים – לחשים וקמיעות במסורת היהודית" - התערוכה המכשפת ננעלת ב-30 באפריל 2011, הזדמנות אחרונה לבקר בה.
המבקרים בתערוכה נחשפים לעולם קסום ומסתורי של לחשים, השבעות, שדים וקללות ונהנים מחוויה מוזיאלית מכשפת ויוצאת דופן המשלבת ארכיאולוגיה, פולקלור ואמונה עממית.

"בהשראת – מנל אלברז בעקבות התנ"ך" - תערוכה חדשה המוצגת לראשונה בארץ. סיפורי התנ"ך וגיבוריהם מקבלים פרשנות יוצאת דופן בתערוכת פיסול עכשווי. עץ החיים ועץ הדעת, מגדל בבל המתנשא לגובה של 12 מטר, יוסף ואחיו ועוד מבחר סיפורים קמים לתחיה ביצירות שיש, ברזל, ברונזה ועץ. הביקור בתערוכה אינה כרוכה בתשלום.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: