אא

ראש הממשלה: "אנחנו פועלים לכך שיהיו טיסות ישירות לגליל"

הדברים נאמרו בפתח ועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות, שנפתחה הערב [ג'] במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים. מטרת יוזמי הוועידה לקבוע את מעמדה של ישראל וירושלים כיעד משפיע על תעשיית התיירות העולמית.

Shutterstock Shutterstock

ועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות, העוסקת בתיירות בעולם גלובאלי, נפתחה הערב במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את הוועידה ואמר כי ישראל צריכה שיהיו בה יותר תיירים מתושבים: "השנה האחרונה הייתה שנת שיא בתיירות לישראל אבל זה לא מספיק. אנחנו מפתחים כרגע את המוצר התיירותי בגליל ואנו מתכננים שיהיו טיסות ישירות לגליל".

נתניהו אמר כי תל אביב היא העיר הדינאמית ביותר בעולם המערבי ואמר לראש עיריית ירושלים ניר ברקת כי ירושלים בראשותו הביאה את התרבות לעיר.

שר התיירות סטס מסז'ניקוב אמר כי זו גאווה להיות בוועידת התיירות הראשונה, שהיא המשך ישיר לכנס ה-OECD, שהתקיים בירושלים לפני מספר חודשים. "שנת 2010 הייתה שנת שיא לתיירות, 3.45 מיליון תיירים השאירו מאחוריהם עשרים אלף מקומות תעסוקה. כל תייר מרוצה הפך להיות שגריר של רצון טוב. באירוע זה, שבו אנו מארחים הרבה אורחים מחו"ל מהווה תעודת כבוד. ירושלים זה הפרויקט מספר אחת שלנו. כשנכנסתי לתפקיד עשינו מיצוב מחדש למדינה. הפסקנו להתחרות עם שכנינו. מי שמגיע לישראל זה בגלל החוויה שהוא מקבל. יש פה גם היסטוריה, גם תרבות וגם תרבות הפנאי, כפי שהוכחנו בשבוע שעבר, שלמרות פיגוע רצחני התקיים כאן המרתון הבינלאומי הראשון".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת נשאל האם המצב הביטחוני לא פוגע בתיירות לעיר והשיב כי "למרות הצונאמי בתאילנד – החופים מלאים. גם ניו יורק מלאה בתיירים. לכן המסקנה שלי שיש חוויה טובה אנשים מתגברים על הפחד. אנחנו מתמקדים בחוויה התיירותית הטובה".

ברקת אמר כי התיירות בעיר עושה טוב לכל תושבי העיר: יהודים, נוצרים ומוסלמים. אנחנו שומרים על חופש הדת בעיר באופן פנאטי. ברקת אמר כי ירושלים היא לא עיר רק של תושביה: ההיסטוריה העשירה ביותר, העתיד המבטיח ביותר והמיקום המושלם. כל אלה הופכים את ירושלים למוצר תיירותי אטרקטיבי. התיירות היא מנוע הצמיחה של העיר ואנו כל הזמן מפתחים את המוצר התיירותי של העיר.

הוועידה, שנפתחה הערב, תקיים ביומיים הבאים שורה של דיונים, שיעסקו בתעשיית התיירות העכשווית והעתידית דרך פרספקטיבות של תרבות, מדיה, טכנולוגיה, מיתוג ערים ועוד .

יוזמי הוועידה: עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, משרד התיירות ומרכז הקונגרסים הבינ"ל בנייני האומה, חברו יחד לראשונה בכדי לקיים ועידת תיירות עולמית, שתקבע את מעמדה של ישראל וירושלים כיעד משפיע על תעשיית התיירות העולמית.

בין משתתפים בוועידה: כריס מת'יוס – השדרן הבכיר של רשתות MSNBC ו NBC; תומס קמפבל – מנהל מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק; ביל רודי – מייסד ומנכ"ל MTV הבינ"ל; מאסימו אנדראולי - ממארגני פסטיבל המסכות בוונציה.







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: