אא

מינויים חדשים ב - IDB תיירות

שני מינויים חדשים בחברה: רקפת אלוני סייג [42] מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש של IDB תיירות וחני סובול [46] מונתה לסמנכ"ל הכספים של IDB תיירות.

Shutterstock Shutterstock
"IDB תיירות" הודיעה היום על שני מינויים חדשים בחברה:

רקפת אלוני סייג מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש של IDB תיירות. רקפת עובדת בקבוצה כ- 14 שנה במהלכן שימשה בתפקידים מגוונים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תחום הפרט והשכר בקבוצה וכמנהלת משאבי אנוש של קבוצת כלל תיירות.

חני סובול מונתה לסמנכ"ל הכספים של IDB תיירות. חני, בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני בניהול מערכות בריאות שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל כספים של חברת הקמעונאות בקבוצת דלק ישראל. כמו כן עבדה בשורה של תפקידים בשירותי בריאות כללית, ביניהם כראש אגף חשבונאות וכמנהלת כספים.
חני תהיה אחראית על חטיבת הכספים והכלכלה ותרכז את הפעילות הפיננסית של החברה, ביניהם תחומי התקציב, חשבות, גזברות, רכש ולוגיסטיקה של הקבוצה.
חני תחליף את יוסי בז'ה ששימש עד כה כמ"מ סמנכ"ל כספים וכחשב הקבוצה. יוסי ימשיך בתפקידו כחשב IDB תיירות.

דוד קמיניץ, מנכ"ל IDB תיירות, מסר היום: "אני סמוך ובטוח כי רקפת וחני תתרומנה רבות מניסיונן הרב בענף ובתחום. אני מאחל לשתיהן הצלחה רבה בתפקידן החדש. עוד הוסיף קמיניץ כי יוסי בז'ה היה אחראי על תחום החשבות והכספים במהלך תקופה משמעותית בקבוצה. התפקיד דרש שעות רבות, השקעה ומאמץ, ועל כך אני מודה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: