אא

'קבוצת אופקים' משיקה היום את מיתוגה החדש

המנכ"לית עידית פדן: "ל'קבוצת אופקים' עוצמה וחוסן בשוק תיירות בלתי יציב".

Shutterstock Shutterstock

'קבוצת אופקים', משיקה היום, יום ד', את מיתוגה החדש. אירוע ההשקה יתקיים הערב באולם "אקסודיה" תל-אביב, בנוכחות כל עובדי הקבוצה ומוזמנים. 'קבוצת אופקים' כוללת את החברות: 'אופקים נסיעות ותיירות     בע"מ' 'החברה הגאוגרפית בע"מ' 'ליש בע"מ'  'אופקים טיולים


'רימון טיולים בע"מ'  'PTC'  'רפי שלף תיירות בע"מ'  . חברת 'אופקים נסיעות ותיירות בע"מ' בבעלותם של בת-שבע ואלברט לוי, תציין בקרוב שלושים שנה להקמתה. החברה, שהחלה את דרכה במשרד נסיעות צנוע בעיר רמלה מחזיקה היום בחמישה-עשר סניפים הפרוסים ברחבי הארץ: נצרת, חיפה, חדרה, "שרטורס"- נתניה, כפר סבא, תל- אביב, "קולומבוס" - ראש העין, "שמים וארץ"- תל-אביב, בת-ים, רחובות, ירושלים , רמלה, אשדוד, באר- שבע.


"אין ספק, שעולם התיירות משתנה בהדרגה ולעיתים אף משדר חוסר יציבות; מחירי הדלק עולים הרבה ויורדים במעט, שערו של הדולר הפך בלתי יציב, חברות תעופה אחדות מוכרזות כפושטות רגל, וחברות תעופה אחרות מודיעות על ביטול עמלות סוכן. משמעותם של כל אלה היא אחת – ייקור שירותי הנסיעות והתיירות ללקוחות. על רקע כל אלה בולטים החוסן והעוצמה של 'קבוצת אופקים'. חוסן ועוצמה אלה הם תולדה של רמת מקצועיות גבוהה של כל אחת מהחברות בקבוצה, וכן של שיתופי פעולה בין חברות המתמחות בתחומי תיירות שונים, המשלימים זה את זה.


בזכות שיתופי פעולה אלה מצליחה הקבוצה לספק שירותי נסיעות ותיירות לקהל לקוחות משכבות חברתיות – כלכליות רחבות ומגוונות, והאלפיון העליון בתוך אלה." אומרת גב. עידית פדן, מנכ"לית חברת 'אופקים נסיעות ותיירות'. "ראוי לציין, ש'קבוצת אופקים' אינה רק קַניון ענק וססגוני של מוצרי תיירות ונסיעות, אלא גם גוף מנוסה הפועל מתוך אמינות, שקיפות ותוך ליווי אישי של כל לקוח, לעיתים עד כבשׁ המטוס. לחברות ב'קבוצת אופקים' קשרים ענפים עם גורמי תעופה ותיירות בינלאומיים והן מחזיקות בטכנולוגיות מתקדמות, המהוות למעשה את לוח הבקרה ומגדל הפיקוח של הקבוצה.


כל אלה מאפשרים לנו לספק שירות מעולה ללקוחותינו ולהעמיד את הקבוצה כולה בשורה הראשונה של המובילים והמשפיעים על מפת התיירות בארץ ובחו"ל." מסכמת פדן. המיתוג החדש של הקבוצה כולל לוגו חדש וכן אתר אינטרנט חדש ואינטראקטיבי המשלב מוצרי תוכן ושיווק כאחד. האתר יספק מידע רחב אודות כל מוצרי הנסיעות והתיירות המוצעים לקהל על- ידי כל החברות בקבוצה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: