אא

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת : לשכת כנסים וכינוסים בינ"ל תפתח במהלך השנה הבאה בירושלים

ניר ברקת: "כדי להגיע ליעד של 10 מיליון תיירים בשנה בירושלים, דרוש גידול של 15% בשנה. אני מאמין שנגיע ליעד הזה. המותג ירושלים הוא מותג חזק, אבל חייבים לפתח אותו כל הזמן. פרט לכך שאנחנו מושכים לכאן חברות עסקיות כמו מייקרוסופט ואינטל, אנחנו מתכוונים להשקיע בשיווק תרבותי של העיר".

Shutterstock Shutterstock
ראש עריית ירושלים, ניר ברקת, אמר הבוקר בועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות, כי בכוונת העירייה להקים בשנה הבאה לשכת כנסים וכינוסים במודל עסקי פרטי -ציבורי . ברקת אמר כי כנסים בינלאומיים הם מנוע צמיחה מרכזי לתיירות בעיר ומהווים יעד מרכזי בשיווקה של העיר לשווקים תיירותיים בעולם.

"כדי להגיע ליעד של 10 מיליון תיירים בשנה בירושלים, דרוש גידול של 15% בשנה. אני מאמין שנגיע ליעד הזה. המותג ירושלים הוא מותג חזק, אבל חייבים לפתח אותו כל הזמן. פרט לכך שאנחנו מושכים לכאן חברות עסקיות כמו מייקרוסופט ואינטל, אנחנו מתכוונים להשקיע בשיווק תרבותי של העיר, להביא לכאן מפיקים ואמנים שיצלמו בירושלים שהיא אחד מהיעדים האטרקטיביים בעולם".

ברקת אמר כי העירייה בראשותו עוסקת בתכנון מחדש של תשתיות ותחבורה, והקצאת שטחים לבתי מלון: "סיפור ההצלחה מאשתקד, שיצר 24% בתפוסת בתי המלון הגביר את התיאבון להקמת בתי מלון בירושלים. אנחנו מפתחים את הרחבת בתי המלון בירושלים, בשת"פ עם הממשלה, והכרזת שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב בועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות על פטור ממס עבור מלונות שירצו להתרחב ולבנות בירושלים, יסייעו בפיתוח המלונות בעיר".

אילנית מלכיאור, מנהלת התיירות ברשות לפתוח ירושלים, יו"ר ועדת ההיגוי לועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות אמרה כי: "בשנת 2010 השקענו למעלה מחצי מיליון שקל בהבאת כנסים בינלאומיים לעיר שהחזירו השקעה של למעלה מ-30 מיליון ש"ח לעיר בהכנסות ישירות. בדומה לערים מובילות בעולם קבוצות כמו NYC Company משמשות כקטר ליצירת פלטפורמה שיווקית פרסומית לפיתוח תיירותי.מודל עסקי כזה ייצר שת"פ עסקי בין המגזר הפרטי לציבורי ויסייע למצב את ירושלים כיעד לכנסים".

מירה אלטמן, מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינלאומי-בנייני האומה ברכה על החלטתו של ראש העיר ואמרה כי הקמת לשכת כנסים בינלאומיים בירושלים תשים את ירושלים על מפת הכינוסים העולמית: "ירושלים הייתה בעבר מרכז עולמי לכנסים בינלאומיים. בשל המצב הביטחוני שהיה ירד באופן משמעותי מספר הכנסים הבינלאומיים בעיר, רק בארבע השנים האחרונות רואים חזרה של הכנסים הבינלאומיים הגדולים לעיר. כדי לחזק את המגמה החיובית הזאת צריך להקדיש משאבים רבים שיביאו לכך שתיירות הכנסים תגיע לכאן בהיקפים גדולים יותר. שוק הכנסים הבינלאומי הוא שוק המוערך בכ-12 מיליארד דולר בשנה ואם אחוז אחד של הכנסים יגיע ירושלים כלכלת העיר תזנק באופן משמעותי".

ועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות מתקיימת זו השנה הראשונה במרכז הקונגרסים הבינ"ל-בנייני האומה ביוזמת עיריית ירושלים, משרד התיירות, הרשות לפתוח ירושלים ומרכז הקונגרסים הבינ"ל-בנייני האומה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: